Çarşamba temasli yazılmıştım ve dün sabahtan beri hastayım titreme üşüme ateş baş ağrısı halsizlik sırt ağrısı gözlerde yanma hepsi var dün soğuktan yataktan çıkmadım ve iştahım da yok.
Şimdi sorum şu sizce haber vermeli miyim yoksa kendi kendine geçmesini mi beklemek iyi. Sakıncası var mı hani daha fazla ilerler mi napim?
Günde 16 tane ilaç veriyorlarmis o yüzden haber vermedim ama kararsızim napim sizce. Doktor olan var mı bilgi verir misiniz?
Şimdi sorum şu sizce haber vermeli miyim yoksa kendi kendine geçmesini mi beklemek iyi. Sakıncası var mı hani daha fazla ilerler mi napim?
Günde 16 tane ilaç veriyorlarmis o yüzden haber vermedim ama kararsızim napim sizce. Doktor olan var mı bilgi verir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer