Sürüyorum ama bilmiyorum ne zamana geçer bu arada 2 çeşit var biri dermo rest içinde tiokanazol var kokusu keskin Diğeri ise içinde sikloprox var hangisi daha çabuk geçirir sizce
O tırnak cilasını sürerken ojenin kıl kısmı tırnağın içine giriyor bir kısmı anlıyorum ki tırnağı etten ayırmış ki mantar, ojenin fırçası oraya kadar girebiliyor Sizin de öyle olmuş muydu hafif de kanlı akıntı oluyor fakat hiç acı yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tırnak cilası var düzenli kullan geçer
Sürüyorum ama bilmiyorum ne zamana geçer bu arada 2 çeşit var biri dermo rest içinde tiokanazol var kokusu keskin
Diğeri ise içinde sikloprox var hangisi daha çabuk geçirir sizce
BİLMİYORUM. Sadece ıslak tutma kuru kalsın düzenli sür uzadıkça düzelir
Çay ağacı yağı ile geçti
Nasıl yaptınız hemen deneyeyim
Rossman da satılan bir yağ bu o yağı öneriyorum çünkü esansiyel ve doğal. Her gün üstü dahil her yerini törpüle o yağdan damlat 2 aya geçecektir
O tırnak cilasını sürerken ojenin kıl kısmı tırnağın içine giriyor bir kısmı anlıyorum ki tırnağı etten ayırmış ki mantar, ojenin fırçası oraya kadar girebiliyor
Sizin de öyle olmuş muydu hafif de kanlı akıntı oluyor fakat hiç acı yok
Kan yoktu ama ayrılma ve sararma vardı
Kalınlaşma birde
Etten ayrılıyor di mi bende de öyle kenarında ama ayak başparmağın kenarı sadece sarı ve kenardaki eti gevşek
Evet
Umarım 2 aya geçer benimki de çok sağolun korkmaya başlamıştım tırnağım düşecek diye
Umarım geçer