Dün sürmüştüm soyulmaya başladılar. 5 liraya aldığım için olabilir mi? 😄Nude 10 Benim törpü tikim var ya tırnaklarıma çok şey etmeden ojelerime bakın lütfen 😄
Ojede kalıcılık çoğaldıkça zehirli maddeler ve uçuk fiyatlar sanırım uçuşa geçiyor. Nerdeyse bir çeyrek altın 😅😅Gerçi ucuz olanlar da zehirli maddeler içeriyor. Oje olayına bir türlü ısınamıyorum. Muhteşem görünüyor ama... Bir de tırnaklara mukayyet oldun, oje durdu diyelim, ellerine sabun su temas ettikçe en fazla bir gün durur herhalde.🙂🌸
Fiyatıyla markasıyla da ilgisi yok ben bunu farkettim. Flormar'ın ürünlerini kullanırım genel olarak onun bir ojesi iyi bir ojesi kötü biri çok akışkan gibi.. 020 dreamy blue güzel FC04 Rose I Hold güzel FC20 Highlighted Me güzel değil mesela
Bugün nude oje yarın nude vücutlar, bu gidişe bir dur diyeceğiz! Sitemizde böyle şeylerin olmasını engellemek için kendimi feda etmeye hazırım. Özelden bana atın!
Ojenin kalitesizliğinden değil o Elini sıcak sudan soğuk suya sokmayanlarınki 1 ay bile kalır 😂 kuru manikür en iyisi törpü cızırtısı iç bayıyor. Kalıcı çözüm diyollaa ama hem dinen hem de tırnak sağlığı için hoş olmuyor
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bakımlı ikono olma hayallerim yine mi boşa çıktı bu da mı gol değil 😄 Kalıcıya ben de hoş bakmıyorum zaten ya. Olsun soyuldukça tazeleriz artıkın..
Hayallere devamkeee😂 bakımlı ikoncanlar saat başı yenileme yapıyodur yapmiyolarsa da ayda yilda bir yikıyolardır. Şimdı 3 kilo kornişon salatalık yıkamışım buna oje mi dayanır 🤪
Ojeyi iki kat sürmeyi dene. Önce ilk katı kurusun ama sonra İkinci kat kuruyunca şeffaf parlatıcı sür üzerine. ya da shellac oje yaptırırsın tırnakçıda, bir ay kalır bozulmadan, dikkat edersen tabi.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Üzerine cila niyetine parlatıcı sürsem iyi olabilirdi evet. Bi daha öyle yapıcam.