Kolumun aynı yerinde sürekli kaşıntı ve şişlik oluyor. Görselli yardım edebilir misiniz hastaneye gitmek istemiyorum virüs var?

Bu şekilde başlıyor minik bir parça tabii.. (alıntı)
Bu şekilde başlıyor minik bir parça tabii.. (alıntı)
Sonra çok kaşınıyor ve kaşıyınca kabartı yayılıyor ve yuvarlak 3cm çapında kaşıntılı ağrılı bir şişliğe dönüşüyor. Üç dört kez aynı kolumda yakın yerlerde çıktı. Güneşe ve yumurtaya alerjim var ama çıktığı zamandan önce bunlara maruz da kalmıyorum. Böcek ısırığı mı diye düşünüyorum ama niye hep aynı yerden ısırsın hayvan. :D Kolum şu an aşağıdaki gibi...
Kolumun aynı yerinde sürekli kaşıntı ve şişlik oluyor. Görselli yardım edebilir misiniz hastaneye gitmek istemiyorum virüs var?
Kolumun aynı yerinde sürekli kaşıntı ve şişlik oluyor. Görselli yardım edebilir misiniz hastaneye gitmek istemiyorum virüs var?
Cevapla