Karaciğer agrısı ve enzim yüksekliği bilenler lütfen bakınız?

Karaciğer agrısı ve enzim yüksekliği bilenler lütfen bakınız?
Karaciğer agrısı ve enzim yüksekliği bilenler lütfen bakınız?
uzun zamandır saf karın üstünde agrı vardı ama öyle çok yüksek değil sadece agrıması rahatsız ediyor. Sırtımdada hissediyorum. Dahiliyeye gittim. Dahiliyede kan istediler. Kan tahlilim yüksek çıktı dahiliye doktoruna neyim var diye sorduğum zaman bana geçmiş olsun gastroentroloji dedi. Ne demek olduğunu sordum geçmiş olsun gastroentroloji dedi. Ciddi birşey mi diye sordum geçmiş olsun dedim ya dedi. Üzerindeki ünüformaya saygımdan münakaşaya girmedim. Bunun yerine neden öyle dedi kesin kötü birşey var diye kurdum durdum kafamda. Bugün özel bir hastaneye gittim ve orada genel cerrahi bakıyormuş ultrason istedi grade 1 yağlanma çıktı. Ancak grade 1 yağlanma hemen herkeste olan bir yağlanma böyle agrı yapacağını sanmıyorum. Böbrek safra dalak hepsi normal çıktı. Ama enzimler yüksek ortada bir sorun var belli. Dr çok önemli bir durum olduğunu düşünmüyorum önemli bir sorun olsa ultrasonda görünürdü dedi. Ama benden hem ilaçlı hem ilaçsız MR istedi. Böyle bir durum yaşayan bilen anlayan doktor var mi aranızda. Ne olabilir sebep
Güncellemeler
+1 yıl
Emar sonucu herşey normal karaciğer küçük 2 adet kist mevcut. İlaç alerjim oldugu için renkli emar çekilemedi , karaciğerimde 2 tane küçük kist mevcut. Doktorum bana bunun ultrasonda görülmeyecek kadar küçük olduğunu ve önemli olmadığını söyledi. Alkolü 1 ay yasakladı ve 1 ay sonra tekrar kanıma bakacağını söyledi. Bunları yazıyorum benimle aynı durumda olup, panik yapan arkadaşlarıma yardımcı olmak ve sonuçlar çıkmadan panik yapmalarını istemediğim için yazıyorum. Saygılar arkadaşlar
Karaciğer agrısı ve enzim yüksekliği bilenler lütfen bakınız?
Cevapla