Sürekli göbeği içeri çekerek yaşamak? Detayı okur musunuz?

Ben 51 kiloyum ama göbeğim var. İnceliğime yakışmıyor, çok saçma göbek. Bu yüzden işe gittiğim an sabahtan eve dönene kadar göbeğimi içeri çekerek yaşıyorum resmen. Otururken bile bırakmıyorum bazen😞 SORUM ŞU: Sizce bunun, vücuduma herhangi bir zararı var mıdır? Kalbe ya da başka bişeye
Sürekli göbeği içeri çekerek yaşamak? Detayı okur musunuz?
Cevapla