Ben imlasızzlıgımla nam saldımm neden beni düzeltmler😂
Kilo sorunu yaşıyor musunuz? Yoksa ye Allah ye kilo almıyor musunuz😂😂?
Ben imlasızzlıgımla nam saldımm neden beni düzeltmler😂


Kilo sorunu yaşıyorum.
Oldum olası kilo sorunu yaşıyorum hemde.
Bir dönem bir 20 yaşıma kadar falan aşırı zayıftım kuru Leyla 🤦♀️
O zamanlar kilo almak için diyetisyene giderdim ne bulsam homini homini yerdim, bir sürü takviye edici gıda bilmem ne.
Sonra noldu bilmiyorum sen ben 24ten sonra ben bir şiştim 4 senedir zayıf olucam diye aç geziyorum 😂😂😂
O bi 4 senelik arada sadece kilo sorunu yaşamadım fiiii ama taş gibiydim Sercan duymasın jdjd
Diyette başladım beni motive et😂😂
Yıllardır ( Askerlik yılı hariç ) 86 - 92 arası gidip gelirim. O sebeple gönül rahatlığıyla istediğimi, istediğim zaman, istediğim miktarda yiyebiliyorum :D
İyiii😡😂






Bu ben
Ahahahahahahahha
Aynı zamanda ben😂😂😂😂😂😂
Cevap
20Cevap
Ciddi anlamda çatlayana kadar yiyorum, yemeğe düşkünlüğüm çok fazla ama kilo almıyorum.
Kıskanmadıkk🤨
🤭🤭
Su an dondurma ve tatli yiyordum niye kilo dedin ki ama 😂😂
Cabukk bırakkk😂😂
Bir 5 kilo birikmişim var 15 gün salona gitsem veririm. Haftaya başlarım sanırım.😅
O 5 kilo bendede varr 🤧🤧🥳
Sen verme öyle kalsın. Dfg
Olduuu😂😂😂
Anlaştık. 🍉🍫😏
😂😂
yok ya sadece 1 kilo fazlam var 121 kiloyum 1 kilo versem ideal oluyorum
O 1 kilo verılmez zordurr😂
Hayır, kilo sorunum yok.
Çok çok yemek yerim. Ama kilo almam.
İyiii kıskandık🥺😂
Şişko değilim potansiyelım varrr dıye yıyemiyorum🥺😡😂😂
Yediklerimi kusuyorum genelde..
Psikolojik bu*
Annee hastalık buu😢
Bogazıma kadar elimi soksam yıne kusamam🙄
Dr a gıtmelısıınnn
Gittik çok kez 🥺
Şekerli şeyleri fazla yemem, kolay kolay kilo almam ama yine de zararlı sonuçta.
Benn yerim😭
Ye allah ye gene kilo alamıyorum ama biraz göbek yaptım sanki :)
İnannmammmm😂😂😂
hayatım da stres sıkıntı olduğu sürece kilo problemi olmayacak 😌
Mutfağın önünden geçsem kilo alıyorum
Yoksa asla yemekten değil yani
Ahahahaha 😂😂😂
Hareketsiz kaldığım zaman mutlaka kilo problemim oluyor.
Ben alamayanlardanim baskasi yese benim yedigimi 90 kilo olmustu
Kilo alamıyoruz aslında alsak dahi aslında hiç mühim değil kimseye güzel görünme ihtiyacımız yok
pasta görünce dayanamam kakaolusuna aşık bile olabilirim pek kilo almıyorum çok abartmıyorum kendimi bildim bileli 53 :D
Ne güzel 57 kiloydum almışım bea hep sıkıntıdan yemek yemişim iki gündür bir şey yemiyom valla🙄
dikkat ediyorum ama kiloda almıyorum genetik bu ailede
Tombiğim ben
Yine de yiyorum.
Maksat yaşarken sevmeyenler, ölürsem taşırken bari acı çeksinler sjajajsjsj
Akp çocuğuyum var ki yiyorum
Dolarları cıkarıp cıkarıp😂😂😂😂
Metabolizmam hızlı benim. Gerçekten de yesem bile zor alıyorum. Ve bu özelliğimi sevmiyorum. İşkence gibi.
Sende aynı benim gibi düşünüyorsun istediğim kadar çikolata yesem ama kilo almasam
Hayır şu an yaşamıyorum
Kıskanmadım🥺
Ye Allah ye kilo yok bende
Yedikçe almaya müsait bir yapım var.
Yaşıyorum su içsem yarıyor.
Yok ben böyle mutluyum
Kilom iyi. 2 kilo daha alsam off tadından yenmem.
180 im 63 kg yum genelde 64 u gecmiyorum yemegi abartmadigim surece 🤑🧿
10 kilo aldım 😂
Yarın isvec dıyetıne başlıyorum 😂😂
Evet sinir oluyorum 😂
Hacmimiz artıyormuss oyle düşünsekl😂
Dikkat etmezsem alırım
Hayır çok kilo almam 5755 civarı olurum en fazla
Ne yesem de almıyorum
Fazla yemiyorum o yüzden kilom normal
53 kiloyum
Yaşamıyorum
Yağ eritme benceleri hazırlasana😁
Bu almış halin olamazzzzz
Yaşıyorum malesef
Bence yaşamıyorum boy 1.82 kilo 78.5 nasıl sence
Dikkat ediyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?