Teşekkürler ❤️
Kiloyu kafaya takar mısınız yoksa umursamaz mısınız?
Teşekkürler ❤️
Ben kilomu kolay kolay umursamam çünkü kolay kolay kilo almam. Peki ya siz kilonuzu çok mu kafaya takarsınız yoksa hiç umursamaz mısınız

Ben takarım hele göbeğe aşırı ayrı bir takıntım var ve dikkat ederim 1.59 56 kiloyum 2 çocuk annesiyim bu ara göbeğim elbisemden belli oluyor spora başlayacağım gece yemeyi bıraktım
Kiloyu kafama takmam ama cokda cabuk kilo alıp verebiliyorum :)
Durumun kilo ile alakası yoksada rahat edip giyim kusam konusunda problem yaşamamak için sabit kiloda kaliyorum
Rewerans fm :)
Cevap
17Cevap
Takıyorum. Bir türlü kilo alamıyorum
kafaya takarım evet
Takmadığım için uzun zamandır vermek istediğim kiloyu veremiyorum. Olursa olur olmazsa olmaz kafasındayım.
hayır takmam ben 178 im kilom 54 gayet iyiyim
Çok takmam zayıfım zaten neredeyse hiç kilo almıyorum 😄
Boy kg kac
Umrumda değil ama karşı cinste kilo olmasi Umrumda dır.
Hayır pek umursamam çünkü alınır verilir hayattan keyif almaya bakıyorum.
Kalori hesabı yaparak formumuzu koruduğumuza göre
120 kilo civarıyım kıyafet bulabilsem takmam hahhaa
2 aydır fazlalıkları atmakla uğraşıyorum alması çok kolay kilo vermesi çok zor o yüzde kafaya takmamak mümkün degil 🤪
Şu sıra takmasamda diyete giricem.
Bi tık fazlam var
Bu yaşıma kadar hiç kilo sorunum olmadı.
Hayır umursamam, zayıfım zaten.
Umursasam Arnold şwanstarger olurdum xd
Hemde fazlası ile
umursadığım pek söylenemez
59 kiloyuda kafama takmıyım artık sjdhjd
Takarım ben
bazen çok takıyorum bazen umursamam
Normal kilom, umursamıyorum jkj
çoksa takarım azsa takmam
Kafaya takmamak için düzenli spor yaparım
Takarım kuzum ya.
takarım. sevmem
Arada takar arada takmam
Kafaya takıyorum
Kilomdan memnunum
Takmam hic
Evet çok takarim kiloyu
Pek takmam.
Umursamam
Kilom iyi çok şükür
Umursarım
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar