Covid-19 aşışı oldum kol omuzda ağrı var yaptıran oldu mu daha önce?

Biontech yaptım. Aşıyı vuran demişti ateş ve ağrı olabilir diye. Lakin ben elimi açıp kapatınca bile ağrı oluyıor. Ağrı kesici alsam birşey olur mu. Daha işe gideceğim bu halle
Covid-19 aşışı oldum kol omuzda ağrı var yaptıran oldu mu daha önce?
Cevapla