AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Kilo iyi bisey degil ben 16 kilo verdim hayatim dahA kaliteli hale geldi
kendisinin fark etmesini beklemek onun ölümünü beklemek gibi bir şey
Sevdiğine sen kilo mu aldın demek intihar etmek ile aynı
şakayla karışık laf sokardım bende iri bir adam olduğum için muhtemelen oda bana laf sokardı 🤣🤣
ne gerek var kendi şikayet edene kadar kırıcı hiçbir şey söylemem..
Uygun bir dille konuşurum, uyarma tarzı bir konuşma hoş karşılanmaz.
Evet 😄hatta yemek listesi ve spor listesi hazirlarim jsjsjs
Kilolu biri olarak uyarmanın fayda etmediğini bilirdim sürekli sağlıklı beslenip spor konusunda istekli olur ve motivasyon verirsem daha başarılı olacağımı kendimden biliyorum önemli olan devamlı motive olmak
Kendisi fark edene kadar neler olur söylerim tabiki.
Uyarmazsam kendimi kötü hissetmiş olurdum. Tabi buradaki en önemli nokta üslup. Ayı gibi kırık dökerek değil de , doğru zamanda doğru yerde doğru şekilde söylenmeli.
Uyarmak derken ima ederim hayatım ben spor yapıyorum beraber yapalım gibisinden spor yaparken kırmadan göbüşe bak oturmaktan çıkmış iyi ki çağırmışım derim ama onun üzülmiceği şekilde öperek filan derim
164 60 kiloydum erkek arkadaşım kilo ver demişti 😔 çok mu yaaa niye bu kadar dert etmişti ki tamam biraz fazlam vardı da yaniii abarttı bence
Bence değil yaa
Baya abartmis gercekten
Zayıf seviyomus beyefendi o demese de ben vericektim aklımdaydı zaten ama onun demesi üzdü beni sadece fikrimi soyluyorum istediğini yap dedi ama kırdı kalbimii bı kere verdim ama onun bahanesiyle neyse sağlık olsun fhdjdk
Boşver gitsin
Kilo mu verdin ne bahanesi hic bisi anlamadim kdkfkckc
Ayrildin mi bari
@Shazam6 yok hayir ya ayrılmadım tabiki aramızdaki samimiyete dayanarak dediğini düşünüyorum üstelik sadece fikrini belirtti kalbim kırıldı ama yine de neyse fhdjk zaten kilo veriyordum o dönem 65ten düşmüştüm bı sure vazgeçmiştim o öyle deyince devam ettim 55e düştüm işte
Seni bedenin icin seviyorsa kilo alinca bole yapcaksa hic iyi gozukmuyor, kirilmissin sonucta fikrini iyi belirtememis kirmis yani belki ciddiydi belki sen sevdigin icin fikrini belirtti diyorsundur kendince
@Shazam6 dış güzellik için olsa benle olmazdı eminim ondan 😅
şakalarla karışık imalarda bulunurum çünkü fazla kilolu olmasını kendısı de istemez bu sebeple bana da bozulmaz
Resimdeki gibi balık etliyse kabulüm. fazlası olursa olmaz.
Berber spor yapmayı teklif ederim. Bisiklet sürelim beraber, koşuya çıkacağım sen de gel derdim.
Boyle kilolu kiz olun hiic sorun etmem sabah aksam nefessiz... im
Sağlığını tehlikeye sokacak seviyedeyse uyarırım onun dışınsa sorun etmm
Bir sağlık problemi olduğunu düşünüp doktora götürürüm hızlı şekilde kilo almak normal değil
Sağlığı açısından kırmadan incitmeden kiloyu atması gerektiğini söylerdim ve destek olurdum bu durumda
hayir uyarmazdim sonucta onu gorunusu icin sevmiyorum sadece saglikli beslenmesini yoksa saglik sorunlari yasayabilecegini soylerdim
Hiç önemli değil , 30 dakikası 300 kalori. Biraz fazla mesai yapıcaz demek ki :)
Gerek yok iyi günde kötü günde olmayacaksa... Olmayacaksam ne önemi var.
ben de balık etliyim birlikte spora başlayalım derdim
Sevdikten sonra kilosu gözüme batmaz onu rahatsız etmiyorsa
Uyaririm. Ben vücuduma dikkat ediyorsam o da etmeli
Aramizdaki samimiyete bağlı. Doğru kelimeler seçerek soyleyebilirim.
eger rahatsız oldugu bir durumsa kilolu olmak uyarmam ama onunla spor ve diyet yapmaya çalışırım.
Tabiki uyarirdim böyle şeyler hormonal de olabiliyor
hayır ama strestliyken yemek daha çok yer insanlar konuşurum sorun var mı diye
şu görseldeki kadardan fazla olmayana kadar bişey demezdim sanırım
ayrılık sebebi ya kilo berbat 🤮
ama gercekten seviyorsam bi bahane bulur onunla spora giderim
Şaka ile karışık kilo aldın en bu aralar der göbeğine vururdum hafiften. Ne olmuş sanki he
Hayır kendisini öyle sevmişsem üzmeye gerek yok öylede severim
Benim sevgilim olacak ve kilomu alacak! 56 kiloyum ben. Bana uyması gerekir.
Kırmadan incitmeden söylemenin dili var onu kullanırım
Uyarmam büyük ihtimalle bana her türlü güzel geldiği için fark etmem zaten yumuş yumuş sarılır yatarım sevgilime
Uyarırım tabii, ayı gibi oldun az ye derim
Hiç bir şey söylemem ben onu her haliyle severim
Kilo bu alınır verilir. Bize karakteri lazım
Wwuuuu bıravoooo
O degilde fotodaki kiz cok iyi ya
Soruna gelirsek. Karsindaki insani kirmadan. Strese sokmadan bunu belirtmek gerekir. Ama boyle sisko dombili gibi agir sekilde degil. Cunku cok agir sekilde uyarmak o kisiyi daha cok strese sokar ve onu dahada bozabilir
Neden uyarayım daha güzel olur kilolu
Ama ben kilolu seviyorum orayı ne yapacağız?
Birlikte spor yapiyoruz kilo almamiz zor
Zayıfın kilonun fazlası da zarar
Uyarmak lazım çünkü sağlığıda tehlikeye girer
Evet kilodan hoşlanmıyorum
Profildeki hangi ünlü? :D
Fotoğraftaki kız ne kadar tatlı öyle :)
Birde siskolara cirkin derler dimii
@nbvcghhh Bu kız bi spora gitse KS erkeklerinin suyu akar :d
Spora bile gerek yokki gayet iyi dengeli vücudu
@nbvcghhh kötü değil ama iyi de değil. Azıcık baldır ve basenler yok desek abartmış oluruz
Kulagindan uyarırım..
fotoğraftakine yok demem kaya gibi
Ben şişmanları seviyorum, sevinirim sadece..
Göbüşünü sevmeye başlarım o anlar 😂
Uyarırım bunda çekinecek birşey yok
Evet net bir şekilde uyarırım.
Sağlığını tehdit edecek boyutta ise evet
Evet fiziğine önem versin biraz
Fotoğraftaki gibi olacaksa kilo alabilir.
Uyarmam gerekince uyarırım tatlı dille
Evet sağlığı İçin uyarırım
Evet inctimeden kırmadan uyarırım.