Önceden kan akıyordu da şimdi sadece sarı çıkıyor yediklerimin izleri sanırım yalnız diş diyip geçmeyin ne kadar da kiymeti birşey bir yapay diş 6 bin TL Yapılıyor ve 32 diş 196 bin TL yapıyor ve yinede 196 bin TL verseniz de kendi öz dişiniz gibi olmuyor Allah'ımiza hamd olsun bunları ücretsiz verdiği için 🙏♥️
Çok özen gösteririm. Rutin bakım dışında 6-8 ayda bir diş taşı temizletme ve genel bakıma da gidiyorum. Sigara içiyorum, kahveyi çok tüketiyorum bu gerekli.
diş benim için önemlidir çocukluğumdan beri dişlerimin bakımına çok dikkat ederim buna rağmen bi kaç dişimi kaybettim 😀 neyse konu bu değil karşımda ki kişiyle konuşurken direkt dişlerine bakıyorum istemsiz 😀
Gittim ama öyle birşey demedi. İçten çürür ağrı yapar dedi. Sebepsiz yere kırılmaz dedi. Bende ağrı hissetmiyorum dedim. Ağrı eşiğin yüksektir dedi. Ancak neden çürüyor onu öğrenemedim... Uçlarından kırılıyorlar hep...
Ağız sağlığı için ilaçlar ve hastalık engelleyici ürünler kullanıyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hiç önem vermiyorum ve hiç çürüğüm yok. 20 lik dişler bile sağlam. Bence tavuk kemiği bile çiğneyebilirim. Ne kadar çok uğraşırsanız o kadar zarar. Akşam yemeğinden sonra fırçalamak yeterli.
Dış takıntım vardır o yüzden günde 4 defa fırçalarim diş bakımları yaptırdım tel taktırdım yılda bir defa da diş doktoruna giderim bi sorun var mı diye