İDRARA ÇIKARKEN VAJİNADA BATMA VE AŞIRI YANMA OLUYOR NEDEN OLABİLİR?

Arkadaşlar ben 1 ay önce mantar için doktora gittim ilk kez mantar olmuştum, belirli ilaç ve fitil tedavisi gördüm ve geçti yani mercimek büyüklüğünde sadece kalmıştı onuda travazol ile devam ediyorum. Doktor krem bitene kadar kullan demişti hala akşamları kullanıyorum fakat bugün ilk kez başıma birşey geldi, cinsel organımda küçük idrar çıkışının olduğu yerde hafif yanma başladı fakat idrara otururken aşırı diken batar gibi bir baskı yanma oluyor canım yanıyor sonra geçiyor, neden olabilir acaba. Selpak ile silince çok az mercimek tanesi kadar bile olmayacak bir kırmızılkta kan gibi leke gibi birşey çıkıyor, ne yapmalıyım sizce ne olabilir. İlk kez başıma geliyor, adetime 2 gün var. Ertesi günü hapı kullanmıştım 1 hafta önce ella, o yapmış olabilir mi ama 1 hafta geçti. Evliyim. Başına gelen var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aşırı temiz tutan biriyim durduk yere iltihap olabiliyor mu
İDRARA ÇIKARKEN VAJİNADA BATMA VE AŞIRI YANMA OLUYOR NEDEN OLABİLİR?
Cevapla