Arkadaşlar ben 1 ay önce mantar için doktora gittim ilk kez mantar olmuştum, belirli ilaç ve fitil tedavisi gördüm ve geçti yani mercimek büyüklüğünde sadece kalmıştı onuda travazol ile devam ediyorum. Doktor krem bitene kadar kullan demişti hala akşamları kullanıyorum fakat bugün ilk kez başıma birşey geldi, cinsel organımda küçük idrar çıkışının olduğu yerde hafif yanma başladı fakat idrara otururken aşırı diken batar gibi bir baskı yanma oluyor canım yanıyor sonra geçiyor, neden olabilir acaba. Selpak ile silince çok az mercimek tanesi kadar bile olmayacak bir kırmızılkta kan gibi leke gibi birşey çıkıyor, ne yapmalıyım sizce ne olabilir. İlk kez başıma geliyor, adetime 2 gün var. Ertesi günü hapı kullanmıştım 1 hafta önce ella, o yapmış olabilir mi ama 1 hafta geçti. Evliyim. Başına gelen var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada aşırı temiz tutan biriyim durduk yere iltihap olabiliyor mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar