KADININ MI YOKSA ERKEĞİN MI BASKIN OLDUĞU İLİŞKİ DAHA GÜÇLÜ OLUR?

-net ve kesin bir cevap olarak yazmıyorum ama gözlemlediğim kadarıyla kadının erkeğe baskın olduğu ilişkiler daha uzun sürüyor ve daha sağlıklı oluyor.
Kadının baskın olduğu ilişki daha sağlıklıdır
Erkeğin baskın olduğu ilişki daha sağlıklıdır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KADININ MI YOKSA ERKEĞİN MI BASKIN OLDUĞU İLİŞKİ DAHA GÜÇLÜ OLUR?
Cevapla