
Spor yapmıyorum bulduğumu yiyorum her gün tatlı yerim mesela boğazımı tutmam yapım böyle. Mankenlerin de boyları ile kiloları arasındaki fark 14/16 ama onlar spor yaparak kaslarını koruyor.
Sizce benim zayıflığım sağlıksız mı?

Beden kitle indeksine bakmak gerekir. Beden kitle indeksi, kilonun boy uzunluğunun karesine bölünmesiyle bulunur. Bu rakam 20-25 arası çıkarsa normal kilolu kabul edilirsiniz. 48/(1.62)*(1.62)=18.28 çıkar, bu da demek oluyor ki çok az da olsa kilo alsanız zararı olmayacaktır. En azından 52-53 kiloya ulaşsanız indeks bakımından tam ideal olur diye düşünüyorum ama tercih sizin. Kilonuzla mutluysanız ve bir sağlık sorununuz yoksa bilemem.
Zayıf veya şişman olmak sağlıksız olmak değildir. Bedensel yorgunluk veya iş yapma sürecinde, hareketlerinizde sorun yoksa ideal durumdasınız demektir.
Bi 3-4 kilo alsan iyi olur tabii sporu unutmadan yediklerine dikkat ederek. Doktorlar genelde boyumuzdan 10 kilo az olmamızı söylerler ama sağlığın ve kendini nasıl gördüğünde önemli..
Cevap
15Cevap

Zayıfmışsın 🙄 Bizi mutfağa sokup sokup kendin zayıf kalmak ayıptır ama 😔 Çok sağlıksız değil gibi ama azcıcık daha fazla tıkınsan iyi olacak gibi :)
Zayıf bence. Güzel durmuyor. Mankenlerin kilosu da güzel değil. İskelet gibiler
Boyuna göre evet ama ğörsem daha iyi cevap verirdim ☺️
B vücut tipine sahip olduğunu yemin edebilirim ama kanıtlayamam
Göğsüm orta kalçam büyük tam kum saati diyemeyiz o yüzden
yağ kas oranın önemli ama boyuna göre çok zayıf değil tam 34 beden işte
Kalçam büyük 34 giymiyorum
Senin ki iyiymiş yine 1.85m 59 kiloyum kiloma göre biraz iri görünüyorum ama gayet de memnunum kilo alıp yağlanma vs istemem ekstra spor yapmam da gerekir
Seni görmüştüm baya zayıfsın
Nasıl görmüştün
Anladım
vücut kitle endeksine bak
Tam kucakliksin minyon
Bence gayet iyisin takılma.
Evet. Benim eski halim gibi 178'e 56 idim eskiden.
Gayet iyi kilo boy oranın bence şükret
Sanmıyorum kendi yapın böyle demek.
Çok da zayıf sayılmazsın.
Zayıfsın
55 Olsa ideal
tahta kurusu gibi
Biraz alabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?