Boyum 162 kilom 48 yaşım 20 çok mu zayıfım?

Boyum 162 kilom 48 yaşım 20 çok mu zayıfım?
Yukarıda da belirttiğim gibi boyum 162 kilom 48 aralıkta da 21 olacağım. Boy kilo endeksine göre kilom normal çıkıyor ama annem ve teyzem çok zayıf olduğumu söylüyor.

Spor yapmıyorum bulduğumu yiyorum her gün tatlı yerim mesela boğazımı tutmam yapım böyle. Mankenlerin de boyları ile kiloları arasındaki fark 14/16 ama onlar spor yaparak kaslarını koruyor.

Sizce benim zayıflığım sağlıksız mı?
Boyum 162 kilom 48 yaşım 20 çok mu zayıfım?
Cevapla