BioNTech aşılarında 2. doza erteleme geldi! Diğer ülkelere aşı hibe ederken kendi ülkemizde neden aşı olamıyoruz?

Normalde Mayıs ayına olan 2. doz randevuları sessiz sedasız bir şekilde Haziran'a ertelenmiş. Onlarca öğretmen, kronik hastalıklara sahip, aktif çalışan insan aşı beklerken diğer ülkelere aşı göndermek ne demek? Elimizde bol bol olsa tabii ki yardım edelim ama bize kim yardım etsin?

#biontech
BioNTech aşılarında 2. doza erteleme geldi! Diğer ülkelere aşı hibe ederken kendi ülkemizde neden aşı olamıyoruz?
Cevapla