2. covid testim de pozitif çıktı. Rapor durumu nasıl oluyor?

Ben 10 gün önce covid oldum, belirtilerim de bitmişti. Karantinam bitince tekrar test yaptırmayan gittim ve yine pozitif çıktım. Normalde çalışan biriyim raporu kaç gün daha uzatacağım bir 10 gün daha karantina da mı kalacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ardından 3 gün sonra tekrar test yaptırdım ve negatif çıktım
2. covid testim de pozitif çıktı. Rapor durumu nasıl oluyor?
Cevapla