15 ayda 132 kilodan 53 kiloya düştüm ama halen kendimi kilolu görüyorum? Anoreksiya Nervoza mıyım?

Özellikle 75 kilonun altına indiğimden beri kendimi 132 kilodaki halimden bile kilolu görüyorum, hiçbir sey yemek istemiyorum. Bir elma bile beni kilo aldıracakmış eski halime dönecekmişim gibi hissediyorum. 3-4 aydır günde neredeyse hicbir şey yiyemiyorum midem bulanıyor sizce neden oldu

boyum:165
15 ayda 132 kilodan 53 kiloya düştüm ama halen kendimi kilolu görüyorum? Anoreksiya Nervoza mıyım?
Cevapla