AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Keyifli keyifli harcayamayacaksam ne anlamı kalır ölüm döşeğinde o para
Sende hemen öldün ya 😂 Kanser demiyor korona diyor
Evet kabul ederdim zaten korone Herkesin tam yanında farkında değiliz Belki şu an yanımızda olabilir
kabul ederim.
arkadaşım corona oldu yatmış 2 hafta , yatıyosun 57bin lirayı indiriyon cebe miss
57 Bin TL az para araba bile alamam. Bu yüzden de sağlığımı riske atmam.
Sağlık hiçbir şey ile ölçülemez. Bu yüzden etmezdim.
57 bin liraya direkt korona virüsün kendisi de olurum.
#Bonjour
Evet, kabul ederdim. Belki de bu hayattan kurtulurdum.
Hemen coronalı bi tanıdığımı ziyarete koşayım 😆 Ama şimdiden aşılıyım çalışmaya katılmamı engelliyor sanırım 😢 57bin iyi para
Koronayı zaten geçirdik, ölmedik. Zaten ölsem de benim kazancım😂
Canımı sokakta bulmadım paradan daha değerli değildir sağlık.
57 bin liraya ölme riskini göze alacak canım insanları bana gönderin imparatorluk kurayım.
Bedavaya oldum zaten.
Hem tekrar olmam için az teklif ediyorlar. 😝😀
Zaten Corona oldum sıkıntı yok bir kez daha oluruz xd
Olurdum tabi sonuçta yaşım genç bağışıklığım güçlü bana bişey olmazdı para da güzel para😂
borsadan 1 ayda kazanıyorum o parayı, bana çok daha yüksek rakamlarla gelmeleri lazım
Hayır, asla vermem! Düğün birikimimin yarısını buna niye vereyim?
Sadece virüs ile kalmaz sizi denek olarak kullanacaklar sağlığınızı kaybedebilirsiniz
İntihar gibi bir şey bu, canını bile bile hiçe saymak.
Ölüm dediğin nedir ki hiç değilse insanlığa faydamız olur
Zaten geçirdim ve aşı oldum.
Yapabilirlerse ben kabulüm.
Harbiden aşı yan etki yaptı mı?
@_esmaa_ sinovac oldum yani sıkıntı olacağını da düşünmedim zaten. Hiçbir yan etki olmadı.
Ben aşıya güvenmiyorum maalesef
@_esmaa_ hastanede yaptırıp yan etki göreni duymadım.
Aşı için dönen spekülasyon çok ama bir sağlık çalışanı olarak kesinlikle korkacak bir şey olmadığını söyleyebilirim.
Evet elbette kabul ederdim. zaten fakir yaşayacağıma leyim daha iyi, giderim organlarım akciğerim falan sağlamsa bir sıkıntı yoksa kabull ederim. akciğerimde sıkıntı varsa ama ne yazık ki kabul edemem çünkü öleceğimi bile bile şey etmiş olurum :((
Bu teklifi kim sunduysa ben ona 57 bin tl vereyim hemen hesabına da atarım kabul edecek mi?
turkiyede zor devlet baba patatez veriyor anca patatezi belediyeler mi yiyor napiyor 😀😀
bedavaya olduk zaten,öyle aman aman bir şey olmadı, seve seve kabul ederim :D
mantık dışı.. zaten koronayı atlatmış ve hastalığa yakalanmış tekrar tekrar olan insanlar var 3000 üstü korona varyasyonu var yani.. başka bişidir o..
Bir kagit parcasi ugruna degil korona grip bile olmazdim cunku saglik olmadiktan degil sonra 57 bin 570 bin tl bile kabul edilemez
57 az sonuçta hayatını riske atıyosun ama süresine de bağlı bir haftada 57 bin mükemmel para
Durumumuz vahim 😂😂😂
Sende benim gibi olurdum dedin heralde 😂
Sessiz sessiz söylendim tabi. Yaniiii neden olmasın ya kral yemişim koronasını 😂😂
Bende 2 defa oldum. Öldürmeyen şey beni güçlendirir 🤣
He zararı ziyanı yok diyorsun tabi 😂 bize daha sıra gelene kadar akıntıya kapılmazsak iyidir 😅
57 bin TL ye mermiye kafa atacak insanlar tanıyorum Türkiye'de 🙂
Ederim. Adrese nerden ulasabiliriz o parayla estetik yaptirirm.
Ölmezsen yaptırırsın
Ah ekonomik kriz vah ekonomik kriz... İnsanlar 7 bin dolar, evet sadece 7 bin dolar karşılığında %1 lik ölüm riskini ve yakınlarına bulaştırıp öldürme riskini kabul edebiliyor... Geldiğimiz durum hiç iyi değil.
Korona olunca o parayla ne yapacaksin, mefta olmak isteyenler sahneye😂Tövbe est
Trilyoner de olsan, sağlık bazı noktalarda geri dönemez bir şey olduğu ve örnekleri de görüp duyduğumuz için ben olmayı kabul etmezdim herhalde.
Çünkü bir yerden sonra, paran olsa da sağlığı geri getirme şansın olmayabilir.
Her şeyin başı sağlıktır. Sağlığımdan olmak istemem
Gönüllü olurdum ben ya ek hastalığım yok vücut direncin yerinde ne olacak sanki
Kobay olabilecek kadar insnaları fakirleştiren düzenden nefret ediyorum 🧜🏼♂️
Hayır 57 TL değil 57 bin euro verseler belki düşünülebilir, ama sağlığımızı ne kadar etkileyeceği bilinmiyor.
Ölürsem mezar taşına 57 bine kendini öldürdü dersiniz deli miyim
KS yöneticileri size sesleniyorum bu nasıl soru
doğal yollarla olacaksa kabul
bana göre zaten herkes gecirecek bu virüsü
sonra ayni grip gibi siradanlaşacak
57bin sterlin versinlr bana da 6 ay müsade etsinler dünyanın bütün zevklerini tadayim, sonra seve seve gönüllü olurum
Kabul ederdim. Ölsem de çok önemi değil diye düşünürdüm. İnsanlarin gelecegi icin kendi gelecegimden vazgeçebilirdim. Bence çok anlamli bişey uğruna ölmüş olurdum. Ölsemde gam yemezdim 😃😃
isterse tüm dünyayı versinler sağlığımı geri plana atamam. Ki corona geçirdim ve rezalet bir şey. O 1 gün 10 yıl gibi geçiyor. Asla ve asla. Allah geçircek olanlara yardım etsin. Kacinilmaz bir sey.
Her türlü olduk olacaz da bari bir kazancımız olsun
Bilim milim umrumda değil, sırf parası için kabul ederim
Kendim kazanabiliyorum zaten, bunun için sağlığımı riske atmaya gerek yok...
Ne ıs yapıyrsn
57 bin TL almadan Corona oluyoruz zaten bari parası ile olurum
İnsanlara bir faydam olacaksa parasız Corona olurum insanlık ölmedi
sağlığım olmadıktan sonra öyle paranın içine edeyim
o çok az bir para. sonra cıkacak olan sorunlar ne olacak? denek olacksın ama biliyorsun ilaç bile kullansan yan etkisi gec cıkıyor
Az paraymış 57 b. Dolar olsa aklımdan geçirirdim en azından.
İlkten hayır dedim ama bu illet öyle birşey ki kimseyi yakalamadan bırakmayacak. Gönüllü olurdum, o parayı da kabul eder yardıma ihtiyacı olan insanlara erzak aldirir kapılarına bıraktirirdım.
He he😜😜😜🤪🤪🤪
@Gazali_123 dalga geçilecek bir durum olduğunu sanmıyorum. Ailem şu an benden uzakta ve korona oldular. Kendi ihtiyaçlarını bile karşılayamıyorlar. Birinin ayağında yıllardır sorun var, uzun süre ayakta duramiyor, diğerinin astımı ve şekeri var. Ona göre de bakıma ihtiyaçları var. Evde de olsa, ağır geçiriyorlar hastalığı. Bu sadede kendi ailem. Düşün ki ne kadar insan vardır yardıma ihtiyacı olan şu an bu illetten dolayı. Ama düşünebilir misin bak o konuda endişelerim var.
O kadar paran olduğunda değil erzak aileni bile unutursun
@Gazali_123 bu söylediğin şey için 57 bin TL çok az bir mebla. Tabii bu durum, senin gibi ailesini bile paraya değişecek insanlar için geçerli 🖐️
Para önemli ya parasız olmaz
Parayla alakasi yok hersey insanlık icin zevkle😂😂
hastalığın derecesi ne olacak ona göre. nefes alamayacak, öksürük krizine gireceksem kalsın... ama azıcık ateşim olacaksa kabul 🤣🤣
O zaman hayırlı olsun
Krediyi ödeyeyim kalanini evdekilerin yuzune atip intihar edesim var. cocuguna 1000 tl verince basina kakip durucaksan niye anne baba oluyorusn ki
Türkiyede yaşıyorsan normaldir bu, ne analar babalar var görünce halime acıyorum. Bende borç ödüyorm tek başıma mücadele. Allah yardımcımız olsun.
@Natureloverr126 gözlerimde retina yırtılması var. Calisamiyorumda gücüm yetmiyor. Hergun arıyorlar öde öde diye. Evdekiler zaten yardim etmiyor. Biktim cuma icra gelicekmis eve birkac binlik borç yuzunden dunya hakaret kufur edecekler.800 lira icin demediklerini bırakmadılar. İntihar tek çözüm. Degerimiz yok. kadin da degiliz kimse onemsemez. tesekkurler iyi günler
Sakın ölümü kurtuluş sanmayın, vebalini çok büyük biliyorsun sonunu, ben icra işi yapıyorum, evinde özel 2 tane eşya yoksa birşey alamazlar, mal beyanında bulun icra dairesine. Herşeyin bir çözümü vardır, kolun ayağın olmayabilirdi. Umudunu kaybetme herşeyin çaresi vardır.
@Natureloverr126 yasal takip başlamış 7 gun icinde odeyin tum borcu denmiş 17sinde ama kagit bu gun geldi. Simdi ne olacak. benim gucum yetmiyor burya kadarmis. Yarin oruca niyetlenip asicam kendimi. allah affetsin gücüm yetmiyor
Kağıt eline bugün ulaştıysa 7 gün itiraz süren var itiraz etsene, saçmalama oruçu tut ondan sonra kendini as, b.. ok yoluna gitmek istiyorsan buyur as kendine yaparsın ahiretini bitirirsin bundan kurtulacağım diye. Sen bilirsin. Ben diyeceğimi dedim canını almazlar alamazlar çaresi var itiraz et mal beyanında bulun diyorum buna rağmen ölücem diyorsan tercih senin. Hesabı sen vercen öbür tarafta ben değil. git icra dairesine itiraz et mal beyanında bulun taksitlendir mal beyanında bulunursan taksit yaparlar.
@Natureloverr126 anne baba asir anlayissiz ve cahil koyde yasadgm için şansım yok. gozler de gider yakinda benm gicum buna yetmiyor. ben nerden bulipte odeyeyim.
Corona çalışmasına gönüllü olurdum şıkkını işareyetlenlere corona bulaşmış sanırım beyin de % bilmem kaç hasar bırakıyormuş doğruymuş demek ki 😂
Etmem asla. Sağlığım daha önemli. Dün korona aşısı yaptım. Aşı bile tüm vucudumda ağrı yaptı birde korona neler yapar kim bilir
aynen bu haberı bende okudum ulen acaba demedım degıl :D
Korona olup ölmeyeceğimiz ne malûm değil mi? Sağlık önemlidir.
Kardeşim covid ken yüzüme üflemişti lckddl tabi kabul ederim bu benim için hiç bir şey fjfjdk
Aga borcum var ya en azından ölmeden onu hallederim