• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

57 bin TL karşılığında corona olmayı kabul eder misiniz? (Sayfa 2)

ksAnket a
ksAnket Takip Et
Xper 7 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
197
57 bin TL karşılığında corona olmayı kabul eder misiniz?
Cevapla
Üniversite Soruları Hasta Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

148

Cevap

186

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • myherbalife
    myherbalife Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 88%
    +1 yıl

    Keyifli keyifli harcayamayacaksam ne anlamı kalır ölüm döşeğinde o para

    0
    1 Yorumla
    • Blackman77
      Blackman77
      +1 yıl

      Sende hemen öldün ya 😂 Kanser demiyor korona diyor

      Yorumla
  • eylulyeșil
    eylulyeșil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Evet kabul ederdim zaten korone Herkesin tam yanında farkında değiliz Belki şu an yanımızda olabilir

    0
    0 Yorumla
  • üysgf2
    üysgf2 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    kabul ederim.
    arkadaşım corona oldu yatmış 2 hafta , yatıyosun 57bin lirayı indiriyon cebe miss

    0
    0 Yorumla
  • Carolie
    Carolie Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    57 Bin TL az para araba bile alamam. Bu yüzden de sağlığımı riske atmam.

    0
    0 Yorumla
  • Kravat_takan_adam
    Kravat_takan_adam Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 55%
    +1 yıl

    Sağlık hiçbir şey ile ölçülemez. Bu yüzden etmezdim.

    0
    0 Yorumla
  • ŤƏĐ_MÒSBÝ
    ŤƏĐ_MÒSBÝ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 70%
    +1 yıl

    57 bin liraya direkt korona virüsün kendisi de olurum.

    0
    0 Yorumla
  • BeyazGay
    BeyazGay Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    #Bonjour

    Evet, kabul ederdim. Belki de bu hayattan kurtulurdum.

    0
    0 Yorumla
  • öyle_yada_böyle
    öyle_yada_böyle Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Hemen coronalı bi tanıdığımı ziyarete koşayım 😆 Ama şimdiden aşılıyım çalışmaya katılmamı engelliyor sanırım 😢 57bin iyi para

    0
    0 Yorumla
  • TaroEmirhan
    TaroEmirhan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 71%
    +1 yıl

    Koronayı zaten geçirdik, ölmedik. Zaten ölsem de benim kazancım😂

    0
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Canımı sokakta bulmadım paradan daha değerli değildir sağlık.

    0
    0 Yorumla
  • UralGül
    UralGül Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    57 bin liraya ölme riskini göze alacak canım insanları bana gönderin imparatorluk kurayım.

    0
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bedavaya oldum zaten.
    Hem tekrar olmam için az teklif ediyorlar. 😝😀

    0
    0 Yorumla
  • Yengeckzz
    Yengeckzz Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 75%
    +1 yıl

    Zaten Corona oldum sıkıntı yok bir kez daha oluruz xd

    0
    0 Yorumla
  • Geceyi_SevenKız
    Geceyi_SevenKız Takip Et
    Bilge Yaş: 125 , eic 80%
    +1 yıl

    Olurdum tabi sonuçta yaşım genç bağışıklığım güçlü bana bişey olmazdı para da güzel para😂

    0
    0 Yorumla
  • başbaşa26
    başbaşa26 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    borsadan 1 ayda kazanıyorum o parayı, bana çok daha yüksek rakamlarla gelmeleri lazım

    0
    0 Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 828 cevap paylaştı.

    Hayır, asla vermem! Düğün birikimimin yarısını buna niye vereyim?

    0
    0 Yorumla
  • MuratQÖztürkQhpg
    MuratQÖztürkQhpg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 56%
    +1 yıl

    Sadece virüs ile kalmaz sizi denek olarak kullanacaklar sağlığınızı kaybedebilirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • SıkıntılıAmaZararsız
    SıkıntılıAmaZararsız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    İntihar gibi bir şey bu, canını bile bile hiçe saymak.

    0
    0 Yorumla
  • dimitri35
    dimitri35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Ölüm dediğin nedir ki hiç değilse insanlığa faydamız olur

    0
    0 Yorumla
  • aloneperson
    aloneperson Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Zaten geçirdim ve aşı oldum.
    Yapabilirlerse ben kabulüm.

    0
    4 Yorumla
    • _esmaa_
      _esmaa_
      +1 yıl

      Harbiden aşı yan etki yaptı mı?

      Yorumla
    • aloneperson
      aloneperson
      +1 yıl

      @_esmaa_ sinovac oldum yani sıkıntı olacağını da düşünmedim zaten. Hiçbir yan etki olmadı.

      Yorumla
    • _esmaa_
      _esmaa_
      +1 yıl

      Ben aşıya güvenmiyorum maalesef

      Yorumla
    • aloneperson
      aloneperson
      +1 yıl

      @_esmaa_ hastanede yaptırıp yan etki göreni duymadım.
      Aşı için dönen spekülasyon çok ama bir sağlık çalışanı olarak kesinlikle korkacak bir şey olmadığını söyleyebilirim.

      Yorumla
  • some_of_these_days
    some_of_these_days Takip Et
    Xper 3 Yaş: 105
    +1 yıl

    Evet elbette kabul ederdim. zaten fakir yaşayacağıma leyim daha iyi, giderim organlarım akciğerim falan sağlamsa bir sıkıntı yoksa kabull ederim. akciğerimde sıkıntı varsa ama ne yazık ki kabul edemem çünkü öleceğimi bile bile şey etmiş olurum :((

    1
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 665 cevap paylaştı.

    Bu teklifi kim sunduysa ben ona 57 bin tl vereyim hemen hesabına da atarım kabul edecek mi?

    0
    0 Yorumla
  • ronaldinho_0707
    ronaldinho_0707 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    turkiyede zor devlet baba patatez veriyor anca patatezi belediyeler mi yiyor napiyor 😀😀

    0
    0 Yorumla
  • xgerard
    xgerard Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    bedavaya olduk zaten,öyle aman aman bir şey olmadı, seve seve kabul ederim :D

    0
    0 Yorumla
  • SER34KAN34
    SER34KAN34 Takip Et
    Yoda Yaş: 50
    +1 yıl

    mantık dışı.. zaten koronayı atlatmış ve hastalığa yakalanmış tekrar tekrar olan insanlar var 3000 üstü korona varyasyonu var yani.. başka bişidir o..

    0
    0 Yorumla
  • Dutcheland034
    Dutcheland034 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Bir kagit parcasi ugruna degil korona grip bile olmazdim cunku saglik olmadiktan degil sonra 57 bin 570 bin tl bile kabul edilemez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    57 az sonuçta hayatını riske atıyosun ama süresine de bağlı bir haftada 57 bin mükemmel para

    2
    0 Yorumla
  • WaRʓLL
    WaRʓLL Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Durumumuz vahim 😂😂😂

    2
    4 Yorumla
    • Blackman77
      Blackman77
      +1 yıl

      Sende benim gibi olurdum dedin heralde 😂

      Yorumla
    • WaRʓLL
      WaRʓLL
      +1 yıl

      Sessiz sessiz söylendim tabi. Yaniiii neden olmasın ya kral yemişim koronasını 😂😂

      Yorumla
    • Blackman77
      Blackman77
      +1 yıl

      Bende 2 defa oldum. Öldürmeyen şey beni güçlendirir 🤣

      Yorumla
    • WaRʓLL
      WaRʓLL
      +1 yıl

      He zararı ziyanı yok diyorsun tabi 😂 bize daha sıra gelene kadar akıntıya kapılmazsak iyidir 😅

      Yorumla
  • Raskolnn34
    Raskolnn34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    57 bin TL ye mermiye kafa atacak insanlar tanıyorum Türkiye'de 🙂

    0
    0 Yorumla
  • bluetea
    bluetea Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Ederim. Adrese nerden ulasabiliriz o parayla estetik yaptirirm.

    1
    1 Yorumla
    • maraşlı446
      maraşlı446
      +1 yıl

      Ölmezsen yaptırırsın

      Yorumla
  • ülkesizprens
    ülkesizprens Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ah ekonomik kriz vah ekonomik kriz... İnsanlar 7 bin dolar, evet sadece 7 bin dolar karşılığında %1 lik ölüm riskini ve yakınlarına bulaştırıp öldürme riskini kabul edebiliyor... Geldiğimiz durum hiç iyi değil.

    0
    0 Yorumla
  • Nağma007
    Nağma007 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Korona olunca o parayla ne yapacaksin, mefta olmak isteyenler sahneye😂Tövbe est

    0
    0 Yorumla
  • Cakici3535
    Cakici3535 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Trilyoner de olsan, sağlık bazı noktalarda geri dönemez bir şey olduğu ve örnekleri de görüp duyduğumuz için ben olmayı kabul etmezdim herhalde.
    Çünkü bir yerden sonra, paran olsa da sağlığı geri getirme şansın olmayabilir.

    0
    0 Yorumla
  • WarLander
    WarLander Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Her şeyin başı sağlıktır. Sağlığımdan olmak istemem

    0
    0 Yorumla
  • Mokokocomolokkooo
    Mokokocomolokkooo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gönüllü olurdum ben ya ek hastalığım yok vücut direncin yerinde ne olacak sanki

    0
    0 Yorumla
  • ByPoseidonn
    ByPoseidonn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Kobay olabilecek kadar insnaları fakirleştiren düzenden nefret ediyorum 🧜🏼‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır 57 TL değil 57 bin euro verseler belki düşünülebilir, ama sağlığımızı ne kadar etkileyeceği bilinmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • oguzhans0303
    oguzhans0303 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 769 cevap paylaştı.

    Ölürsem mezar taşına 57 bine kendini öldürdü dersiniz deli miyim
    KS yöneticileri size sesleniyorum bu nasıl soru

    0
    0 Yorumla
  • plap34
    plap34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    doğal yollarla olacaksa kabul
    bana göre zaten herkes gecirecek bu virüsü
    sonra ayni grip gibi siradanlaşacak

    0
    0 Yorumla
  • yanlizkurt8434
    yanlizkurt8434 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    57bin sterlin versinlr bana da 6 ay müsade etsinler dünyanın bütün zevklerini tadayim, sonra seve seve gönüllü olurum

    0
    0 Yorumla
  • psikosorgu
    psikosorgu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kabul ederdim. Ölsem de çok önemi değil diye düşünürdüm. İnsanlarin gelecegi icin kendi gelecegimden vazgeçebilirdim. Bence çok anlamli bişey uğruna ölmüş olurdum. Ölsemde gam yemezdim 😃😃

    1
    0 Yorumla
  • tavsanmiyavdedi
    tavsanmiyavdedi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    isterse tüm dünyayı versinler sağlığımı geri plana atamam. Ki corona geçirdim ve rezalet bir şey. O 1 gün 10 yıl gibi geçiyor. Asla ve asla. Allah geçircek olanlara yardım etsin. Kacinilmaz bir sey.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Her türlü olduk olacaz da bari bir kazancımız olsun

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bilim milim umrumda değil, sırf parası için kabul ederim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kendim kazanabiliyorum zaten, bunun için sağlığımı riske atmaya gerek yok...

    1
    1 Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      Ne ıs yapıyrsn

      Yorumla
  • gece_uçan_pırasa
    gece_uçan_pırasa Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    57 bin TL almadan Corona oluyoruz zaten bari parası ile olurum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İnsanlara bir faydam olacaksa parasız Corona olurum insanlık ölmedi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    sağlığım olmadıktan sonra öyle paranın içine edeyim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    o çok az bir para. sonra cıkacak olan sorunlar ne olacak? denek olacksın ama biliyorsun ilaç bile kullansan yan etkisi gec cıkıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Az paraymış 57 b. Dolar olsa aklımdan geçirirdim en azından.

    0
    0 Yorumla
  • Yagizzge
    Yagizzge Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    İlkten hayır dedim ama bu illet öyle birşey ki kimseyi yakalamadan bırakmayacak. Gönüllü olurdum, o parayı da kabul eder yardıma ihtiyacı olan insanlara erzak aldirir kapılarına bıraktirirdım.

    0
    5 Yorumla
    • Gazali_123
      Gazali_123
      +1 yıl

      He he😜😜😜🤪🤪🤪

      Yorumla
    • Yagizzge
      Yagizzge
      +1 yıl

      @Gazali_123 dalga geçilecek bir durum olduğunu sanmıyorum. Ailem şu an benden uzakta ve korona oldular. Kendi ihtiyaçlarını bile karşılayamıyorlar. Birinin ayağında yıllardır sorun var, uzun süre ayakta duramiyor, diğerinin astımı ve şekeri var. Ona göre de bakıma ihtiyaçları var. Evde de olsa, ağır geçiriyorlar hastalığı. Bu sadede kendi ailem. Düşün ki ne kadar insan vardır yardıma ihtiyacı olan şu an bu illetten dolayı. Ama düşünebilir misin bak o konuda endişelerim var.

      Yorumla
    • Gazali_123
      Gazali_123
      +1 yıl

      O kadar paran olduğunda değil erzak aileni bile unutursun

      Yorumla
    • Yagizzge
      Yagizzge
      +1 yıl

      @Gazali_123 bu söylediğin şey için 57 bin TL çok az bir mebla. Tabii bu durum, senin gibi ailesini bile paraya değişecek insanlar için geçerli 🖐️

      Yorumla
    • Gazali_123
      Gazali_123
      +1 yıl

      Para önemli ya parasız olmaz

      Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Parayla alakasi yok hersey insanlık icin zevkle😂😂

    0
    0 Yorumla
  • benayda
    benayda Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    hastalığın derecesi ne olacak ona göre. nefes alamayacak, öksürük krizine gireceksem kalsın... ama azıcık ateşim olacaksa kabul 🤣🤣

    0
    1 Yorumla
    • Ararat344
      Ararat344
      +1 yıl

      O zaman hayırlı olsun

      Yorumla
  • nurrrrri
    nurrrrri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Krediyi ödeyeyim kalanini evdekilerin yuzune atip intihar edesim var. cocuguna 1000 tl verince basina kakip durucaksan niye anne baba oluyorusn ki

    0
    6 Yorumla
    • Natureloverr126
      Natureloverr126
      +1 yıl

      Türkiyede yaşıyorsan normaldir bu, ne analar babalar var görünce halime acıyorum. Bende borç ödüyorm tek başıma mücadele. Allah yardımcımız olsun.

      Yorumla
    • nurrrrri
      nurrrrri
      +1 yıl

      @Natureloverr126 gözlerimde retina yırtılması var. Calisamiyorumda gücüm yetmiyor. Hergun arıyorlar öde öde diye. Evdekiler zaten yardim etmiyor. Biktim cuma icra gelicekmis eve birkac binlik borç yuzunden dunya hakaret kufur edecekler.800 lira icin demediklerini bırakmadılar. İntihar tek çözüm. Degerimiz yok. kadin da degiliz kimse onemsemez. tesekkurler iyi günler

      Yorumla
    • Natureloverr126
      Natureloverr126
      +1 yıl

      Sakın ölümü kurtuluş sanmayın, vebalini çok büyük biliyorsun sonunu, ben icra işi yapıyorum, evinde özel 2 tane eşya yoksa birşey alamazlar, mal beyanında bulun icra dairesine. Herşeyin bir çözümü vardır, kolun ayağın olmayabilirdi. Umudunu kaybetme herşeyin çaresi vardır.

      Yorumla
    • nurrrrri
      nurrrrri
      +1 yıl

      @Natureloverr126 yasal takip başlamış 7 gun icinde odeyin tum borcu denmiş 17sinde ama kagit bu gun geldi. Simdi ne olacak. benim gucum yetmiyor burya kadarmis. Yarin oruca niyetlenip asicam kendimi. allah affetsin gücüm yetmiyor

      Yorumla
    • Natureloverr126
      Natureloverr126
      +1 yıl

      Kağıt eline bugün ulaştıysa 7 gün itiraz süren var itiraz etsene, saçmalama oruçu tut ondan sonra kendini as, b.. ok yoluna gitmek istiyorsan buyur as kendine yaparsın ahiretini bitirirsin bundan kurtulacağım diye. Sen bilirsin. Ben diyeceğimi dedim canını almazlar alamazlar çaresi var itiraz et mal beyanında bulun diyorum buna rağmen ölücem diyorsan tercih senin. Hesabı sen vercen öbür tarafta ben değil. git icra dairesine itiraz et mal beyanında bulun taksitlendir mal beyanında bulunursan taksit yaparlar.

      Yorumla
    • nurrrrri
      nurrrrri
      +1 yıl

      @Natureloverr126 anne baba asir anlayissiz ve cahil koyde yasadgm için şansım yok. gozler de gider yakinda benm gicum buna yetmiyor. ben nerden bulipte odeyeyim.

      Yorumla
  • gdfsgdfdgfgdfdg
    gdfsgdfdgfgdfdg Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Corona çalışmasına gönüllü olurdum şıkkını işareyetlenlere corona bulaşmış sanırım beyin de % bilmem kaç hasar bırakıyormuş doğruymuş demek ki 😂

    0
    0 Yorumla
  • BitterAşkımm
    BitterAşkımm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    Etmem asla. Sağlığım daha önemli. Dün korona aşısı yaptım. Aşı bile tüm vucudumda ağrı yaptı birde korona neler yapar kim bilir

    0
    0 Yorumla
  • darrrrbelimatttkapp
    darrrrbelimatttkapp Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 468 cevap paylaştı.

    aynen bu haberı bende okudum ulen acaba demedım degıl :D

    0
    0 Yorumla
  • Burcuukayaa
    Burcuukayaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Korona olup ölmeyeceğimiz ne malûm değil mi? Sağlık önemlidir.

    1
    0 Yorumla
  • haileylila
    haileylila Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kardeşim covid ken yüzüme üflemişti lckddl tabi kabul ederim bu benim için hiç bir şey fjfjdk

    1
    0 Yorumla
  • Eusjnd
    Eusjnd Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aga borcum var ya en azından ölmeden onu hallederim

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (214)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Anketler > 57 bin TL karşılığında corona olmayı kabul eder misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

25€ (820₺civarı) bir ücret ile Ayasofya'ya girer miydiniz? 20 cevap verildi
Bir monta şu şartlarda 2500 TL verir misiniz? 22 cevap verildi
250 bin liraya 1 yıllığına "kiralık sevgili" olur muydun? 80 cevap verildi
Size 5 bin lira civarı ne alınsa gerçekten sevinirdiniz? 8 cevap verildi
6 bin lira bi monta verir misiniz? 10 cevap verildi
20 bin lira maaş ile morgda bekçilik yapacak cesaretiniz var mı? 105 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨