Covid-19'un yeni mutasyonlu hali ortaya çıktı. 28 kişide görülen bu mutasyonlu virüs, Rusya'nın Kuzey'inde görülmeye devam ediyor. SİBİRYA ve KUZEYBATI mutasyonu olarak adlandırılan bu virüs, bulaştığı 28 kişiden 25'ini 5 gün içerisinde öldürdü. Çoğunlukla 20-70 yaş arasını etkileyen bu virüs, Türkiye 'ye sıçrayacak gibi. Sizce nasıl önlem alınmalı ve neler yapılmalı?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sizce nasıl önlem alınmalı ve neler yapılmalı?
Akşam 19:00 Olan yasak 18:00'a çekilebilir.
:)
Eig bu işte 😂
Bura Türkiye 😂 Canımızı sıkmasınlar 17:00 yaparız 😂
hııı Deneyler bitmedi sanırım yeni virüsler şart oldu biraz daha öldürelim dünya nüfusu azalsın 😀 bizde yiyoruz afiyetle. Hmmmm nömnömnöm lekker
Nömnömnöm lekker ne? 😃😃
Çok fazla mutasyona uğramıyor mu? Allah sonumuzu hayretsin. Korkutucu haberler.
Öleceksek ölebilir miyiz artık lütfen ben çok sıkıldım
Daha yeni başlıyoruz, kesinlikle doğal bağışıklığı oluşturmamız lazım artık, gerek aşı ile gerekirse hastalığı atlatarak :)
Tüm dış kapılar kapatılıp ülke geneli 1 ay tam kapanma olmazsa olmaz
Bu kadar nasıl mutasyona uğradı kesirli hale gelecek bölüne bölüne
Allah belasını versin ne diyim..
Bukez zıçtık 😃😃