Bisey sorucam dolgumun altında çürük varmış hekim öyle dedi sonra bi dolgum daha var onu sordum onun altında var mı diye bana ona göre iyi dedi sonra ben o dişi ona göre iyi dediği dişi yapan hekimin yanına gittim rvg ile bakıp buna çürük diyen gelsin para vericem dedi sonra başka hekime gittim oda rvg çekti sonra dediki çürük yok dolgunun altında
Kime inanıcamı şaşırdım çürük yok diyen 2 hekime mi yoksa ona göre iyi diyene mi ona göre iyi ne demek oluyor yani düz çürükse çürük de ya da sağlam de 2 arada bıraktı bu lafı beni sen olsan kime inanırsın diş 10 ay önce yapıldı dolgu ama hiçbir şikayetim yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Gömülü diş diye geçiyor bu. Ameliyatla alınması gerek.
Genelde cekiyoruz.😅 üst dişte karşılığı cıktı mı peki.
Bu arada pardooon senin o dis 20lik degil 😅😅
Yok 20 lik diş üstü çıkmadı
20lik dis 3. Azı disidir ama orda 2 tane var
Ben dis hekimligi okuyorum, anlarım yani😅 20lik degil o
Ya 2. Azı dişi çekildi ondan oraya kaydı o 20 lik
Bisey sorucam dolgumun altında çürük varmış hekim öyle dedi sonra bi dolgum daha var onu sordum onun altında var mı diye bana ona göre iyi dedi sonra ben o dişi ona göre iyi dediği dişi yapan hekimin yanına gittim rvg ile bakıp buna çürük diyen gelsin para vericem dedi sonra başka hekime gittim oda rvg çekti sonra dediki çürük yok dolgunun altında
Kime inanıcamı şaşırdım çürük yok diyen 2 hekime mi yoksa ona göre iyi diyene mi ona göre iyi ne demek oluyor yani düz çürükse çürük de ya da sağlam de 2 arada bıraktı bu lafı beni sen olsan kime inanırsın diş 10 ay önce yapıldı dolgu ama hiçbir şikayetim yok
Çekilecek zaten çok kasma
Düzeltemezsin alınması gerek
Telefonu ağzına mı koydun nasıl çektin onu ya😯😯
Yok sokmadım uzaktan çektim baya flaşı açınca böyle oldu :
Ağrı yoksa dursun 😊
alıyorlar onu
Nasıl çektin ya vaybe
Ağzına...
Ağzına v...