Merhaba,
28 yaşında 197 cm boyunda ve 110 kg bir erkeğim.
3 yıl önce bel fıtığı başlangıcı teşhisiyle MR çektirdim ve teşhis konuldu. Fizik tedavi önerildi fakat iş güç derken bir türlü fırsat bulamadım. Boyumunda uzun olması sebebiyle hayat benim boyumun altında ilerliyor ve ister istemez hayatı yakalamak için eğilmek zorunda kalıyorum. İşim gereği bilgisayar başında çalıştığımdan sürekli bu ağrıları çekiyorum.
Bazı günler ağrılar gerçekten çok fazla can sıkıcı olabiliyor. Bu gibi durumlarda önerebileceğiniz en iyi yöntem nedir? Fizik tedavi şart mı yoksa belli egzersizler önerir misiniz?
Teşekkürler.
28 yaşında 197 cm boyunda ve 110 kg bir erkeğim.
3 yıl önce bel fıtığı başlangıcı teşhisiyle MR çektirdim ve teşhis konuldu. Fizik tedavi önerildi fakat iş güç derken bir türlü fırsat bulamadım. Boyumunda uzun olması sebebiyle hayat benim boyumun altında ilerliyor ve ister istemez hayatı yakalamak için eğilmek zorunda kalıyorum. İşim gereği bilgisayar başında çalıştığımdan sürekli bu ağrıları çekiyorum.
Bazı günler ağrılar gerçekten çok fazla can sıkıcı olabiliyor. Bu gibi durumlarda önerebileceğiniz en iyi yöntem nedir? Fizik tedavi şart mı yoksa belli egzersizler önerir misiniz?
Teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer