Aşırı zayıfım, kimse beni beğenmiyor, neden normal bir insan gibi olamıyorum?

167 boyum kilomsa sadece 44 arkadaşlar. yaşımsa 23 olduğu halde kimse beni farketmiyor bile, çocuk gibiym
çok zayıfım herkes bunu söylüyor. kemiklerim belirgin
kalça ve göğüs yok. bunlarsız kız mı olur:(
kendimi sevemiyorum, istedğim şeyleri giyemiyorum her şey çok büyük oluyor. kimse de beni beğenmiyor zaten sırf bu yüzden biliyorum. yüzüm falan da dolgun değil tabi. foto koyucaktım ama beceremedim. ben napıcam böyle. hayat zehir gib
Aşırı zayıfım, kimse beni beğenmiyor, neden normal bir insan gibi olamıyorum?
Cevapla