167 boyum kilomsa sadece 44 arkadaşlar. yaşımsa 23 olduğu halde kimse beni farketmiyor bile, çocuk gibiym
çok zayıfım herkes bunu söylüyor. kemiklerim belirgin
kalça ve göğüs yok. bunlarsız kız mı olur:(
kendimi sevemiyorum, istedğim şeyleri giyemiyorum her şey çok büyük oluyor. kimse de beni beğenmiyor zaten sırf bu yüzden biliyorum. yüzüm falan da dolgun değil tabi. foto koyucaktım ama beceremedim. ben napıcam böyle. hayat zehir gib
çok zayıfım herkes bunu söylüyor. kemiklerim belirgin
kalça ve göğüs yok. bunlarsız kız mı olur:(
kendimi sevemiyorum, istedğim şeyleri giyemiyorum her şey çok büyük oluyor. kimse de beni beğenmiyor zaten sırf bu yüzden biliyorum. yüzüm falan da dolgun değil tabi. foto koyucaktım ama beceremedim. ben napıcam böyle. hayat zehir gib
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar