Yok yasamadim fakat tum psikolojik rahatsizliklarin temeli stres yukudur stresden uzak kalmayi becerebilirseniz rahatsizliktanda kurtulursunuz kendinizi birseyleri ispat etmekle yukumlu gorup fazla sorumluluk altina girmek iste derslerdi mahalle ve aile baskisi kendinizi bilinc altinda herkese sormlu gormek sizi sitrese sokar sonra o stresin altinda ezilirsiniz unutmayinki sizin kendinizden baska kimseye sormlulugunuz yok bunu ilke edinmelisiniz kendinize
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Peki deralizasyon yasadiginizi psikologmu soyledi size
Evet
Cok gecmis olsun ilaclarinizi muntazaman almaniz mutlaka cabuk iyilesmenize yardimci olacaktir
Siz de yaşadınız mı
Yok yasamadim fakat tum psikolojik rahatsizliklarin temeli stres yukudur stresden uzak kalmayi becerebilirseniz rahatsizliktanda kurtulursunuz kendinizi birseyleri ispat etmekle yukumlu gorup fazla sorumluluk altina girmek iste derslerdi mahalle ve aile baskisi kendinizi bilinc altinda herkese sormlu gormek sizi sitrese sokar sonra o stresin altinda ezilirsiniz unutmayinki sizin kendinizden baska kimseye sormlulugunuz yok bunu ilke edinmelisiniz kendinize
Çok sağolun çok güzel yazmışsınız🤗daha dikkatli davranıcam
Ricaederim unutmayinki sizin icin sizden daha degerli birsey yoktur hayatta
Neler hissediyorsun? Ben çocukken biraz yaşıyordum sanki.
Psikolojik olabilir mi psikologa gitsen belki faydası dokunur
Gidiyorum da ilaca da gerek duydular bu yüzden biraz tedirginim
Kullan bişey olmaz beğenmezsen sonra bırakırsın
Öyle yapıcam kullanıcam ınşallah faydası olur🤗
O zaman inşallah ilacın faydasını görürsünüz memnun kalırsınız 🙂
Nerelizasyon af buyur o nedir?
Stresten kaynaklı uzak dur geçer
Öyle söylüyorlar ama sanki hiç geçmiycek gibi hissediyorum. Siz yaşadınız mı peki
Ben depersinalizasyon olmuştum ikisi de stresten oluyo
Destek aldın mı peki beni ilaca yönlendirdiler ama pek umutlu değilim
Almıştım evet ama ana sorun stresli bir hayat
İlaçla ne sürede atlattın peki
1 ayda geçti
Bana umut oldunuz teşekkür ederim inşallah benim de geçer 🤗
Seni ne üzüyo iş, okul, aile mi bunlara çözüm lazım
Rica ederim geçecek merak etme 😊
Aile okul hepsi aslında
Kafaya takmamaya çalış
Sizin her anınizda var mıydı ben sürekli böyleyim
Vardı evet ama geçti
İnşallah benim de geçer çok korkuyorum geçmiyceğinden
Yok geçecek panik yapma😊
Çok sağolun gerçekten çok yardımcı oldunuz🤗
Ne demek empati yaptım sadece rica ederim 😊😊🙏
Yok yaşamadım.
O ne oluyo peki?
Herşeyden soyutlanmış gibi hissedip yaşadığını hissedememe durumu kısacası rüyada gibi hissediyorum
Bilginiz var mı
Evet
Atamıyorum ki mesaj birşey yazıyor anlamıyorum da yeni üye oldum siz atsanız
Hesabım donuk