Dermatillomania hastasiyim ne onerirsiniz ( bos yapicak yazarsa bildiririm hepsini okuyacak baksun lutfen)?

19 yasindayim ve yaklasik 5 yildir
Dermatillomania hastasiyim. Sadece gecen sene bunun farkına vardim. Anlamini bilmeyenler icin deri yolma hastaligi demek.
Nasil yani derseniz? Ben zaten sivilceye meyilli bir cilt tipim var. Sirtimda kalcamda gogusumde omzumda tek tuk yuzumde ve bacaklarimda sivilceler olur
Bide egzamalar var neyse

Bende okb anksiyeteye sahip biriyim. Heralde 14 yaşındayken ciddi bir stres sıkıntısı yaşadim ve o zaman basladi elimi sirtima sokuyorum. Tirnagimla sirtimdaki sivilcelere bastiriyorum yoluyorum kanatiyorum. Egzamalari kasiyorum yara oluyor yarayi yoluyorum. Hatta gogusumden iltihap kaptirmisligim var 38.5 a cikti atesim

Simdi diyeceksiniz? Hersey kisiye bagli evet haklisiniz ama ek yardimlarda gerekiyor. Suanda psikiyatriye gidiyorum devlette sulinex diye ilac verdi. Birde gecen hafta cilt doktoruna gittim utansamda heryerimi gosterdim biyopsi istedi egzamali tarafimdan artik ne olucak bilmiyorum

Elim surekli vucuduma gidiyor. Ozelliklede ders calisirken cunku ders calisma eylemini sevmiyorum ve zorunda olmak beni dehset geriyor (yks hazirlaniyorum)

Ne önerirsunuz?
Dermatillomania hastasiyim ne onerirsiniz ( bos yapicak yazarsa bildiririm hepsini okuyacak baksun lutfen)?
Cevapla