Bana öyle denk geliyor sanki. Adam burun hizama denk geliyor 180 im diyor, halbuki ben 178in , ve bana 182 olduğumu iddia ediyor?
Evet öyle
Hayir değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Valla kesinlikle haklısın. Boyumu soruyorlar 168 diyorum, sen 170'ten aşağı olamazsın diyorlar. Toplasan en faza 2 cm vardir aramizda ama 176 falan olduklarini iddia ediyorlar.
Bir de kizlar var tabi. Aramizda fazlaca boy farki var ama sorsan 165 boyunda.. ilginç
evet. maalesef öyle. bizde biraz özgüven eksikliği var.
türk halkı vücudundan mutlu değil. bir tek boy değil vücudunun her ölçüsündan mutsuz
sebep ne. sebep şu
okumuyoruz araştırmıyoruz. internette ne kadar yalan dolan saçma sapan bilgiler var ise onlara inanıyoruz. bilimin söyledikleri bize hiç doğru gelmiyor. ama hurafe efsane bilgiler çok cazip.
bizler aklımızı kullanmayı ve okuyup araştırma yapmayı alışkanlık edinene dek bu değişmez
Normalden kısa ise bazen fazla söyleyebilir, birde orta yaşı geçince kemiklerde eğilme ve küçülme oluyor , ben gençliğime göre 5cm civarında daha kısayım. Yeni nesilde de boy küçülmesi var gibime geliyor , eskiden yarı aç yarı tok yani yeterli beslenemediği halde daha uzunlardı , şimdi ise ataletten dolayı boya değil ene büyüyoruz.
evet %100 fazla söylüyorlar genelde 3cm fazla söylenir ben inşaat metresi ile 176yım adam 178im diyor benden kısa :))) kız ben 1.68im diyor burnuma geliyor burnumdan tepeme 12cm var yani kız 160 diyor ama 164 cm :))) hep böyleeeeeee ASKERLİK MUANESİNDE bile çok gördüm ulan ben 1.80dim 174 çıktım ya diyeni :)))
Cevap
53Cevap
Kesinlikle evet 😊 Biraz uzun gözükmek veya öyle bilinmesini isteriz 😊 boyum 170 ama ama 168 olsaydı da 170 derdim çünkü 2cm çok görünmese de söylenildiğinde çok fazlaymış gibi geliyor. 10 cm topuklu ayakkabı giydiğimde 178 olacakken 180 demek daha cesaretlendirici gelir 😂 birde ne kadar yere yakın o kadar korkun derler birazda yerden uzam olmak iyidir 😂😂
Ben 1 72yim mesela hayır diyolar sen daha uzunsun ben 1 65im daha uzun olman lazım falan halbuki karsımdaki kisi de 1 60 bile yok. Boylarını uzatıyolarjcnkkfdçvl
Bende aynısını yaşadım adama 1.80 im diyorum adam benim burnuma geliyor 1.85im diyor değilsin deyincede yok aga sen. 1.90 varsın diyor ben anlamıyorum bunlar heralde metreyi g*tünden hizalayarak ölçüyor boyunu
Niye ölçülmesin metre santimetre hesabı yapmıyormu yapıyor
metre diyorum aga mezura ne alaka
hem ben zaten hastanede ölçüldüm
Nadiren öyle söyleyen kişiler var. Boy takıntısı olan bir çok kişi var ülkemizde.
Malesef bazı kızların boy takıntısı, erkeklerinde boy takıntısı olmasına sebebiyet verdi resmen toplumsal bir tabu oluştu 1.80 boy altında erkek mi? HAYIR. gibi
Kendi adima tahmini 1.75 derdim eskiden olcme zahmetine bile girmemistim. Askere giderken 181 dediler. Simdi de 180 diorum. O sondaki 1 asabimi bozuyor.
20 kişiyle boy muhabbeti yaptıysam 18 tanesi uzun söylemiştir. Bir de ben o kadar değilim dediğimde, ben eczanede ölçtürdüm veya ben doktorda ölçtürdüm seninki yanlış diyorlar.
Görünen göz kılavuz istemez derler.
Bir insan ya uzundur ya da kısa
2-3 cm boyunu fazla söylemiş olsa dahi bu durum kişiyi ne uzatır nede kısaltır.
Boyunu yanlış ölçmüştür öyle şeyler çok olur.
Metre cihazlarını kendi elleriyle tasarlıyor ameleler unutmayın
Çünkü bir çok insan boyunu bilmiyor. Mesela ben 175 diyorum ama gerçekte daha mı uzunum yoksa daha mı kısayım bilmiyorum
Erkekler fazla söylemez kanımca.
Kadınlarda söylemez ama topuklu ayakkabı kullandıkları için belki 2-3 cm fazla söyleyebilirler 😂😂😂😂
186-187 yim. Her ölçüşümde bundan biri çıkıyor. Yalan söylemiyorum ve kimseye kanıtlama gibi bir sorumluluğum olduğunu düşünmüyorum.
Boyum 181 nice 185 lerden uzunum yanyana durunca ben diyorum 181 adam diyo ben bir 185 im bariz ben 2_3 santim daha uzunum ama yaninda
Lan ben ilk aletin boyunu soruyon sandım bu nasıl başlık😂
Ben tam söylüyorum fakat genelde yukarı yuvarlama mevcut.
Genelde öyle fakat ben dosdoğru söylüyorum
Çook kısayım dikkat edin de ezmeyin beni 150
Askere gittiklerinde 3 cm çekmiş geliyorlar genelde :D 60'ta mı yıkanıyorlar nedir
Doktor bana boyunu tam bilen ilk kişisin dedi. 175 lik adam 180 diyomuş
Cvp yüzdeleri benimde katıldığım gibi fazla söyenir'de.
evet kendilerini yüceltip karşıdaini küçültme durumu var
Ben boy konusunda yalan söyleyenlerden de şiddetle nefret ediyorum.
Yapanlar var hatta gizli topuk kullananlar var ama cok gereksiz bir sey
1.50 boyundaki biri 1.55 der, 1.55 boyundaki biri 158 der ve liste böyle devam edip gider jxbddh
Bilmem ben öyle söylemiyorum. Boyum uzun değil ama kendimle barışığım. 163 olarak seviyorum kendimi🥰😂
Bencede. Sonuçta boyumuzu kendimiz belirlemiyoruz
Teşekkür ederim🙏
Ben net söylüyordum bu kadar dürüst olmaya gerek yok diyerek 2 cm yuvarlıyorum artık 2 cm'nin lafı olmaz😂
1.65 boyum diyorum millet diyor sen 1.65 olamazsın ya ben 1.65 im 😂😂 onlar mutlu olsun diye metre yanlış galiba diyorum
Benim boy başlı başına muamma zaten. Her ölçmede farklı çıkıyor anlamadım 😂
Hayal ettiğinim gibi olmadığı için fazladan söyleyip durumu idare etmeye çalışıyorum
Benim boyum 1.90, 1.65 lik adam, Boyum 1.78 diyor 😁😁
Isteyen istedigi kadar uzun soylesin metre dogrulari zaten söyluyor merak etmeyin
Yuvarlak hesap yapıyoruz 51 desem olmaz 50 ye yuvarlasam 1 cm uzamışım boşa mı gitsin direk 55 e yuvarlamak en mantıklıso😂
Çok karşılaştığım bir durum değil. Neden dert edilir ki. Olimpiyatlara mı almazlar
Ahahahahah ben 155im yerine göre 156-158-160 yapıştırıyorum hangisini söylemek gelirse içimden 😃😃
benim arkadaşım 152 ama 160ım diyo rahatlıkla söyleyebilirsiniz
Haklısın dayı vallaha
Ben 1,5 cm uzun söylüyorum kimseye çaktırma.
Boyunu kısa buluyorsa evet bulmuyorsa hayır.
Çoğu kısa boylu olduğu için evet
Ben şu anki boyumu bilmiyorum sksjdkdn
Erkekler mecbur yalan söylüyor
Öyle saçmalıklar yapmıyorum yalan günahtır
boy takıntısı var heralde milletin
Kendine yedirememezlik;)
178 olan erkek 180 diyo şaşmazz
Yok ben neyse onu diyom 165
Ben tam söylüyorum saklayacak ne var ki 177yim
Az söylerim ürkütmemek için
Farklı şeyler sandık. d
erkekler 5 cm uzun söylüyormuş 😀
Kısa boylular belki D
Sayıyı yuvarlamayı seviyorlar.
Ha 1.78 ha 1.82 ne farkeder ki
Ben neyse onu diyorum
Evet bazıları büyük gösteriyor kendini.
2 3 cm olsa yine iyidir jshdbdb
Sanki öyle yapıyor lar
Evet öyle. Aynen de öyle oldu
179 boyu varsa düz hesap 180 diyor işte
Bence 10 cm bile fazla söyleyen var
Normal boy mu diğer boy mu 😅
Genel olarak var öyle bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?