Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yeni olmadı çocukluğumdan beri böyle okuma yazma bilmeden önce acı ile yemek yiyordum 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar millet çantasında sigara falan taşı inanın ben pul biber isit taşıyorum 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Canım sıkılıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aynı bende iştah olmadıktan sonra cennet sofrası hazır olsa yemem önemli olan istah
Öyle
😉😉
Normal tabi bende acıyı severim bu arada ciddi psikolojik sorunların var mk
He he ondan 😂
ben de öyleyim yediğim yemeğin içine en az 5kaşık pul biber atarım mzöxöxmxklx
Yalnız olmadığıma çok sevindim
daha bu sabah kahvaltıda sosis yedim salçaya basıyorum pul biberle karabiberi off bak canım çekti🤦🏼♀️
Aalllaahhhh ben şimdi kızarttım yedim
Değişik değişik manyaklar var şu sitede 😅
Nesi değişikmiş
Ben de salataya acı pul biber atıyorum😅
Bu mu değişik hasbinallah Ya
Değil mi
Değişik mi
75B meme daha lezzetli bak
Ben karabiberciyim pul biber de severim ama az
Karabiber benim mideme dokunuyor
Yapcak bisi yok
Aynen
Basur parti yapıyor 🤪
Yok Allah'a bin şükür basurum yok
Olursa şaşma
O1manyak 😂😂
Allah korusun 😀
Bende lezzet olmuyor ki diğer türlü
Dimi ama
Tatlıya katmiyorsundur umarım
Yok ama fazla tatlı sevmiyorum zaten
Antepli bir ev arkadaşım vardi herif lahmacunun arasına baklava koydu yedi
Ben de internette balığı çikolatalı görmüştüm
Asya mutfağı garip
Kesinlikle
Ahaha karnını ağrımtıyor mu
Ağrıtmaz mı o acılı dönem oluyor tabii Evet 😀
Nasıl dayanıyosub
Vallahi aslında bakarsan her seferinde Bir daha ağzıma acı koymayacağım diye yemin ediyorum 😀😀
Senin kafa uçmuş
He öyle
O değil de gece gece profil foton içimi rahatlattı be iyi geldi pozitif kelimesinin en iyi yönüm
Hhnnmm
bize ne bundan?
O zaman niye geldin