Sanalda her halti yedim yiyorum ama reelde hicbir halti yiyemedim yiyemiyorum napmaliyim?

burada arsiz cool badboy gibi hissediyorum reelde oyle hissedemiyorum ondan mi olmuyor acaba reelde sessiz sakinim ama biraz zorlasam yirtacagim kabugumu o gunler gelir mi

Güncellemeler
1 yıl
Sanalda her kiza rahatca yuruyorum terslese de kisisel algilamiyorum ama reelde direk yuzume yuzume terslerse bozulabilirim sanalda herkese yururum bise olmaz reelde yururum adim cikar napmaliyim
Sanalda her halti yedim yiyorum ama reelde hicbir halti yiyemedim yiyemiyorum napmaliyim?
Cevapla