Korona virüsünde verilen Favipiravir ilacını kullanan var mı?

Ben covit oldum. Cumartesi gününde bu ilacı verdiler bana. Kullanıyorum.
Ama hiç bir sorunum yok normal hayatımdaki gibiyim.
Kullanmaz isen akciğerlerine iner ve daha ağır geçirirsin dediler
Korona virüsünde verilen Favipiravir ilacını kullanan var mı?
Cevapla