Ben covit oldum. Cumartesi gününde bu ilacı verdiler bana. Kullanıyorum.
Ama hiç bir sorunum yok normal hayatımdaki gibiyim.
Kullanmaz isen akciğerlerine iner ve daha ağır geçirirsin dediler
Ama hiç bir sorunum yok normal hayatımdaki gibiyim.
Kullanmaz isen akciğerlerine iner ve daha ağır geçirirsin dediler
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kullanmalısın. ilk 3 gün beni çok kötü etti ama sonrasında direk ayağa kaldırdı ilaç beni. doktorumda kullanın dedi kullan bence
Bende hiç sorun yok
ben bende sorun vardı demedim. bende iyiydim ama ilaçlar iyileşmeyi hızlandırıyor. normalde 16 günde iyileşeceksen 7 günde filan toparlıyosun kendini böyle düşün
Orası doğru da
Ya her kafadan farklı ses çıkıyor kullan kullanma yan etkileri var falan filan.
Kimi ülkede kullanılmıyor
yan etkisi yok ilacın. bi ara kullanma kalp krizi riski var diyenler vardı. o ilaç bu ilaç değil. güvenli yani bissürü doktora sordum ayrı olarak benim cerrahpaşadaki bi doktor tanıdığıma da sordum o da kullanabilirsin dedi
İnşallah bişey yapmaz ya
bişey olacağını sanmam. geçmiş olsun
3 günüm bitti bu ilaçla
Erken aşamada en iyi sonucu aldiran ilac demisti farmakolog hocamiz
Zararları var mi
Zararlari elbette ki her ilacin var ama sana sunu deyim faydasi daha cok ve gec fark edilmedigi surece erken asamada en etkili ilac dedi hocamiz ilacin ozelliklerine pek hakim sayilmam
Bende 3 gün kullandım iki günüm kaldı ya kafam çok karışık
Çoğu kişi kullanmıyor çok ağır ilaçlar. hele bbrek sorunu olanlar hiç kullanmamalı
Valla bence birşeyin yoksa kullanma. O ilaçların yan etkisi çokmuş. Ama uzman değilim tabi.
Hiç bişey anlamadım ya offff
Kullan. 10 günde agirlasiyorsun
Kullanmadığım
Ben kullanmadım
Ama diyorlar akciğere inerse çok ağır gecirirsin
Kullan, iyi geliyor.