Favipiravir (Koronavirüs ilacı) etkisizse neden veriliyor?

Merhabalar,

Bilim Kurulu tarafından ilk gün 16 adet devamında ise 4 gün boyunca yine sabah ve akşam 3'er tane kullandırılan Favipiravir ilacının Koronavirüs' e karşı "etkisiz" olduğu ortaya çıktı.

O süreçte herkese hastalığın seviyesine bakılmadan kapıya bırakılıp gidilen bu ilaç için biz insanları uyarırken engellendik, bu ilaçtan sonra ölenler olduysa sonradan farkı etkiler gösterecekse ne olacak?
Hâlâ da verilmeye devam ediliyor diyor, neyin kafası?

Yarın öbür gün de artık en son kaç doz olunursa malum dozun sonu görünmüyor.. o dozlar etkisizdi derlerse ki diyecekler çünkü şimdiden doz doz etkisi olmadığını açıklıyorlar varyant bahanesiyle.. İnsanlara su enjekte etmediler herhalde..
Neyse ki gerçeklerin er geç ortaya çıkmak gibi bir huyu var.

Sohbeti de ekleyeceğim mutttlaka izlenmeli :)

https://go.4vio.com/4663d0q
Favipiravir (Koronavirüs ilacı) etkisizse neden veriliyor?
Favipiravir (Koronavirüs ilacı) etkisizse neden veriliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
"Amacımız hastanemizde yatarak tedavi alan ve tedavisinin herhangi bir aşamasında favipiravir kullanılan kesin ve olası COVİD-19 olgularında görülen yan etkilerin taranarak sıklığının belirlenmesi ve bu sayede bilimsel literatüre katkıda bulunmaktır. = Deneksiniz. Sitelerinde Türkiye gibi ülkelerin denek olduğu yazıyor zaten de ilacın da aşının da olumlu etkisi gözlenmeden üreticileri ödül alıyor:) ödül aldıkları ürünün sorumluluğunu almıyorlar ama
Favipiravir (Koronavirüs ilacı) etkisizse neden veriliyor?
Cevapla