Bana sadece okb var deniyor ancak ben buna ınanmiyorum. Bende daha fazlası olmalı. Lisede derin depresyon geçirdim. Şizofreni değildim ancak ona benzer birtakım sorunlarım vardı ses duyma gibi. Çok şükür geçti yıllardır yok. Ergenlik yaşayamamışım ve şu an yaşıyormuşum. Annem psikolog böyle söyledi dedi psikiyatri hayır dedi. Daha önce de ev içi istismar ile ilgili çalışıyorduk lise zamanında. Doktor anneme çok hastalıklı anlatıyor bir şeyler yasamış ancak bunu abartıyor demiş. Doktor çok kızmıştı Ve doktorlar tedavi için şu an bazı şeyleri benden gizliyor olabilirler mi? Hicbir test sonucunu göstermiyorlar. Ve derin depresyona illa bir olay mi etkiler? Şimdiki psikolog ve psikiyatri istismar kısmını bilmiyor anlatmasam olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bi bilen psikiyatrist cevap verebilir mi? Bu arada yazmayı unuttum 22 değil 25 yaşındayım.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizofreni DEGILIM
Merhaba, doktorum bana abilify, lustral ve paxil ilaçlarını neden vermiştir?
abilify ı şizofreni duygu durum bozuklugu ileri seviyede bipolar hastalarına kullandırtıyorlar hatta güçlü bir ilaçtır akşam vakti kullandıktan 10 dakika sonra uykuyu getirir ama anladıgım kadarıyla okb de takıntılar olduğu için sana onu yazmayı uygun görmüş muhtemelen sende dikkat dağınıklığıda vardır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bipolar ve şizofreni ilacı bunlar
Abilify mi?
Evey
Belki başka sebebi vardir
Duygu durum bozukluğu içinde olabilir ya da obsesif olabilirsin
şzofrenin hala devam ediyo bence...
Şizofreni değildim. aciklamada da yazdim
Neden öyle düşündun
Geçmiş olsun, seni ayrıntılı dinlemek lazım
İlaclarin prospektuslarini okumayi akil edemedimi?
Ettim ama bunu psikiyatrist bi bilene sordum. O hariç herkes bi cevap verdi
Anksiyeteye de iyi gelir bunlar.
Ben de içsem mi acaba onları? Uçuruyor mu
Komik değil.
Ciddi bir soruydu bu yalnız
Uçurmuyor
Düşünceleri durduruyo mu peki?
Hayır.
O zaman bana yaramaz.
illa neden kendinde bir şey bulmak istiyorsun ki?
abilify ı şizofreni duygu durum bozuklugu ileri seviyede bipolar hastalarına kullandırtıyorlar hatta güçlü bir ilaçtır akşam vakti kullandıktan 10 dakika sonra uykuyu getirir ama anladıgım kadarıyla okb de takıntılar olduğu için sana onu yazmayı uygun görmüş muhtemelen sende dikkat dağınıklığıda vardır
Dikkat dağınıklığı var evet. Doktora soruyorum sadece okb var diyor anksiyete hafif depresyon vs bir şeyler gizliyor olabilir mi
Üçe bipolar miyim nasıl anlarim
Bir de *
yok yok gizlemiyor sende takıntı var onu tedavi etmek istiyor doktorun
Heer tabi...
Afedersin de bi bk degismiyor
bipolar olsaydın lityum falan verirlerdi
Abilify neden :( ilk doktor açık açık şizofreni yok dedi.
şizofreni olsaydın halüsinasyonlar görürdün
Degilim şizofreni ondan adım gibi eminim. Doktor dedi zaten.
La olm o zaman abilify destek niyetine mi
gecmis olsun.. bu bokluk lanet..