Merhaba, doktorum bana abilify, lustral ve paxil ilaçlarını neden vermiştir?

Bana sadece okb var deniyor ancak ben buna ınanmiyorum. Bende daha fazlası olmalı. Lisede derin depresyon geçirdim. Şizofreni değildim ancak ona benzer birtakım sorunlarım vardı ses duyma gibi. Çok şükür geçti yıllardır yok. Ergenlik yaşayamamışım ve şu an yaşıyormuşum. Annem psikolog böyle söyledi dedi psikiyatri hayır dedi. Daha önce de ev içi istismar ile ilgili çalışıyorduk lise zamanında. Doktor anneme çok hastalıklı anlatıyor bir şeyler yasamış ancak bunu abartıyor demiş. Doktor çok kızmıştı
Ve doktorlar tedavi için şu an bazı şeyleri benden gizliyor olabilirler mi? Hicbir test sonucunu göstermiyorlar. Ve derin depresyona illa bir olay mi etkiler? Şimdiki psikolog ve psikiyatri istismar kısmını bilmiyor anlatmasam olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bi bilen psikiyatrist cevap verebilir mi? Bu arada yazmayı unuttum 22 değil 25 yaşındayım.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizofreni DEGILIM
Merhaba, doktorum bana abilify, lustral ve paxil ilaçlarını neden vermiştir?
Cevapla