Sabahları her zaman ateşim yüksek oluyor sizce neden nolur yardım edin?

Her sabah ateşim var bu uzun zamandır böyle hasta olmadığıma rağmen sabahları ateşim çok yüksek oluyor sizcr bu neden oluyor? Acaba aç olduğum için mi bi anlam veremiyorum bugün işe gittim gitmeden bi çay içtim çok az birşeyler yedim ama işe gittiğimde öğlene kadar yemek yiyene kadar yani ateşim vardı ve kendimi hiç iyi hissetmiyordum halsizdim bu her zaman böyle ya neden böyle lütfen yardım edin hastanye gidersem habgi bölüme gitmeliyim
Sabahları her zaman ateşim yüksek oluyor sizce neden nolur yardım edin?
Cevapla