Kalp damarı tıkanıklığı yaşayan oldu mu, ameliyat oldunuz mu?

Son zamanlarda yaklaşık birkaç aydır kalbim çok acıyor, sanki bir şey saplanmış da baskı yapıyor gibi, ara ara göğüs kafesim sıkışıyor, sol kolumu kaldırdığımda kalbime sanki bi inilti geliyor fena acıtıyor, kalbimi tutmadan yatakta sağıma soluma dönemiyorum. Babamda vardı o bypass ameliyat oldu, bende de mi var bilmiyorum, hastaneye gitmeye korkuyorum, zaten ameliyat falan da olmam da, ameliyat olanlar daha kötü oluyor ağır geçiyor, bu acıyı da hapla falan geçer mi bilmiyorum ömür boyu cekeceksem hiçbir iş yapamam hareketimi çok kısıtlıyor
Kalp damarı tıkanıklığı yaşayan oldu mu, ameliyat oldunuz mu?
Cevapla