Kafa derisinde ki kızarıklık ve yanmanın sebebi kanımın kirli olması mı?

Bu kaşıntı ve kızarıklık yzudnen başımda saç kalmadı. 3 senedir böyle. Askerden sonra oluştu. Doktorlar seborik dermatit diyor ve çaresi yokmuş. Sizce bunun sebebi nedir neden oluştu bu stresten mi yoksa bağışıklık sisteminin zayıflaması ve ya bağırsak florasnin bozulması mi? Kanım mı kirli? Çare yok mu kaşıntıdan ziyade yanma şeklinde oluyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu kızlar sorsa 50 tane cevap olurdu. Ama erkek sorunca onun yardıma ihtiyacı yok kızların var
Güncellemeler
+1 yıl
Heyyyyyy
Güncellemeler
+1 yıl
Hoooiyyyy
Kafa derisinde ki kızarıklık ve yanmanın sebebi kanımın kirli olması mı?
Cevapla