Bu kaşıntı ve kızarıklık yzudnen başımda saç kalmadı. 3 senedir böyle. Askerden sonra oluştu. Doktorlar seborik dermatit diyor ve çaresi yokmuş. Sizce bunun sebebi nedir neden oluştu bu stresten mi yoksa bağışıklık sisteminin zayıflaması ve ya bağırsak florasnin bozulması mi? Kanım mı kirli? Çare yok mu kaşıntıdan ziyade yanma şeklinde oluyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu kızlar sorsa 50 tane cevap olurdu. Ama erkek sorunca onun yardıma ihtiyacı yok kızların var
Güncellemeler
+1 yıl
Heyyyyyy
Güncellemeler
+1 yıl
Hoooiyyyy
Kafa derisinde ki kızarıklık ve yanmanın sebebi kanımın kirli olması mı?
Kesinlikle. Bıktım artık dokulen sac gormekten. Tam iyiye gidiyor diyorum yine dokulmeye basliyor kabus gibi. Sirf dokuldugunu gormeyeyim diye iki senedir kazidim kafami. Şu an biraz uzadi ve dokuldugunu gorebiliyrum sinir bozucu
Bende o yüzden kazdim 3 gün önce ve iyi kaşımak için. Yoksa saç varken kasiyamiyom dökülüyor elime saç geldikçe moralim bozuluyor ama kellik de yakışmıyor o da ayrı sinir bozucu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Seboreik dermatit o😯
Neden oluyor peki sebebi ne
Bilmem. Bende de var. Bende de sac kalmadi şu genc yasimda. Allah şu stresin belasini versin.😁
Stresten mi sence kesin sebebi bu mu
Onu bilmiyorum. Hastanede kan verdim, sonucu bekliyorum. Bir de saçımdan numune alıp inceleyecekler. Sana sapmuan onerebilirim, gercekten iyi geluyor.
Birçok şampuan denedim aksine saçımı döktüler bnce çaresi yok
Benimki iyi bi oneri ama sen bilirsin
Neymiş ama kesin çözüm mü seninki bitti mi kesin?
Arada nüksediyor. Ama buyuk ölçüde azaldı. Hiç yoktn iyidir.
m.trendyol.com/.../kelual-ds-sampuan-100-ml-p-394795
Hmm saç dökülmesi durdu mu peki sende? Bi da baya pahalıymiş ya
Bilmiyorum yagliyken hâlâ dokuluyo ama normal dokulme mi yoksa anormal mi cozemedim
Normalse bile bu dermatit onu hızlandırıyor bnce
Kesinlikle. Bıktım artık dokulen sac gormekten. Tam iyiye gidiyor diyorum yine dokulmeye basliyor kabus gibi. Sirf dokuldugunu gormeyeyim diye iki senedir kazidim kafami. Şu an biraz uzadi ve dokuldugunu gorebiliyrum sinir bozucu
Bende o yüzden kazdim 3 gün önce ve iyi kaşımak için. Yoksa saç varken kasiyamiyom dökülüyor elime saç geldikçe moralim bozuluyor ama kellik de yakışmıyor o da ayrı sinir bozucu
Seni en iyi ben anlarim ben
Ya benim sac uzadikca kaşınmaya başladı. Ama aşırı rahatsiz edici kaşıntı yok Allahtan
Benim hala var yanma şeklinde benim ki. Imkanim olsa kanacam sanki kanım pismiş gibi geliyor o akinca düzelcek gibi hissediyorum
Seninki daha kotuymus. Doktora neden gitmiyorsun?
2 3 kere gittim losyon şampuan krem verip yolluyorlar. hem o şampunalr daha çok döktü bence
Yok ya demek ki iyi urun vermiyorlar
Olabilir bnde bıraktım kabullendim artık zor olsada
Kardeş bence bu duruma uzuldukce daha kotu olur. Umursamamaya calis. Olumlu dusun, saglikli oldugunu dusun, bilincaltinin gucuyle iyi olabilirsin
Bilinçaltı vs bilmem ne nefret ediyorum inanmıyorum ds
O zaman haline uzulmeye devam et eline hicbise gecmicek
Bana diyorsun sen niye iyilesmdein bilinçaltıyla
Iyilesmek uzereyim ben
Senin kadar kotu degl durumum. Caresizim diye uzulmuyirum, cozum bulmaya calisiyorum
Kurbann rolunde degilim
Nasıl? Ne yapiyorsn
Iyi bari iyi olursun inşallah
Seberoik dermatit
Sebebi ne kanin kirlenmesi mi
Egzamanın farklı bir türevi
Sebebi ve çözümü yok mu