Arkadaşlar benim kolumu 3 4 gün önce terasta bişey ısırdı bende ufak bir ev örümceği falandır diye aldırış etmedim zaten ufacık kızarıkdı sadece ertesi gün etrafı biraz şişti.1 2 gündür öyle şişti biraz hiç bişeyi de yoktu. Bugün iyice şişti ve kaşınmaya da başladı. Nette baktım pire tahta kurusu farklı türde örümcekler vs. bunlardan biride olabilir. Sizce bu n olabilir ve daha önce böyle oldu mu size ne yaptınız nasıl geçti? Sinek ısırığı değil bu arada adım kadar eminim o sırada terasta hiç sinek yoktu. kolumun şu an ki hali bu: kolumda ısırılan yer
Kolumu bir sey ısırdı, şişti kabardı ve kaşınıyor sizce ne yapmam gerek?
Istersen bir doktora görün emin olmak icin. Ama bence tehlikeli birsey degildir. Sadece cok fazla kasimissindir. Kasimamak icin krem falan sür. Kasintiyi gideren Fenistilin kremi var onu kullan. Cok fazla kurcalama 1 hafta sonra dahada kötü olduysa kesin doktora git
Bu arada Türkiyede de kesin vardir bunun aynisi ama markasi degisiktir veya ismi. maalesef sizin türkiyeden benimde almanyadan oldugumu unuttum. o yüzden bunu önermistim size
Dip not: Sencesi bencesi yok sağlık tahmine gelmeyecek birşeydir. Eğer gerçekten zehir ise kremler zehir ile çabuk tepkimeye girebilir. Zehirliyse 1 hafta çok geç olur. İnşallah büyültülecek bir şey yoktur geçmiş olsun.
zehirse deriden yani etinin icinden belli eder. morarir ve derisi iyice degismeye baslar. hem zehirliyse bu sekilde görünmez. bu kardesimiz cok fazla kasimis ve üzeri hafif kabuklanmaya baslamis buda gayet normal. tabiki en mantiklisi doktora göstermek hem icide rahat eder ama abartilacak bir durum yok. Evet normal tanidigimiz bir sinek isirigi falan olmaya bilir sonucta degisik degisik bir sürü bilmedigimiz böcekler var. ama tehlikeli birseyede benzemiyor
ne kadar kaşınırsa kaşınsın kaşımamaya çalışıyorum. Zor oluyor ama daha önce gözüm mikrop kaptığı dönemde alıştım kaşımamaya şu an da ayı sekilde katlanıyorum
geçmiş olsun. benim de elim iltihap kapmıştı kremi sürdüm anında içinden bir sürü mikrop çıktı. aynen seninkli gibi çok kaşınıyordu bir patlattım ot çıktı içinden. ama seninki böcek ısırığı olduğu için sadece beyaz bir sıvı çıkar kremden sonra. o da onun mikrobudur.
motordan düşmüştüm elime ot girmişti 1 ay boyunca orada durmuş baya uğraştım neredeyse hastaneye gidecektim sonra bir patlattım ot çıktı :D bende şaşırdım
En İyi Cevaplar