Kolumu bir sey ısırdı, şişti kabardı ve kaşınıyor sizce ne yapmam gerek?

Arkadaşlar benim kolumu 3 4 gün önce terasta bişey ısırdı bende ufak bir ev örümceği falandır diye aldırış etmedim zaten ufacık kızarıkdı sadece ertesi gün etrafı biraz şişti.1 2 gündür öyle şişti biraz hiç bişeyi de yoktu. Bugün iyice şişti ve kaşınmaya da başladı. Nette baktım pire tahta kurusu farklı türde örümcekler vs. bunlardan biride olabilir. Sizce bu n olabilir ve daha önce böyle oldu mu size ne yaptınız nasıl geçti? Sinek ısırığı değil bu arada adım kadar eminim o sırada terasta hiç sinek yoktu. kolumun şu an ki hali bu:
kolumda ısırılan yer
kolumda ısırılan yer
Kolumu bir sey ısırdı, şişti kabardı ve kaşınıyor sizce ne yapmam gerek?
Cevapla