Koluma ağdaya gittim batık oldu, ne yapmalıyım?

koluma agdaya gittim batık oldu kıl koklerim bir süre almadım gecen hafta baska bir yere gittim batıklar çıkmadı Şu an batıklarla savasıyorum resmen aglamaktan yoruldum surekli koluma bakıyorum cımbızla cikarıyorum fazla oynamadan kese yapıyordum biraz tahriş oldu 2-3 gun sonra yapıcam ama bıktım ya nasıl geçirdiniz siz varsa abi delirmek üzereyim

Koluma ağdaya gittim batık oldu, ne yapmalıyım?
Cevapla