Sizce bu belirtiler mide üşütmesi mi yoksa korona belirtisi olabilir mi?

Baş ağrısı, karın ağrısı, mide bulantısı, iştahsızlık, ishal, ve kusma var.
2 gün önce dışarı çıkmıştım, bu belirtiler hemen 1 gün sonra başladı. Koronada bu kadar erken belirti gösterir mi bilmiyorum.
Ayrıca yediğim bir şeyden zehirlenme ihtimalim var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Üşütmüşüm ben sanırım jfkspwkdksowls iyileşiyorum huhuuuuuu
Sizce bu belirtiler mide üşütmesi mi yoksa korona belirtisi olabilir mi?
Cevapla