Tsh vücudun orkestra şefidir diyebiliriz. Beyin ne kadar önemli ise tsh da o kadar önemli. Tsh ı düşürmen gerekir. Onun içinde 35 40 günlük ilaç tedavisi şart. Düzensiz bir uyku, yaşam tarzı, sıkıntı stres neden oluyor. Sporcularımdan birinin de tsh i sıkıntısı vardı şükür 30 günde atlattı
1
16 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tsh: 2.23 Fsh:7.29 Lh:25.2 Normalde tsh 2den dusuk olmasi gerekirmis hamilelik zorlasirmis ve 2den yuksekse hamile kalinsa bile dusuk oluyormus. Lh'im oldukca yuksek. Konu hakkinda bilgin varsa konusabilir miyiz kafami cok karistiriyor bu konu
Doktor falan değilim uzun yıllardır sporcuyum ve antrenörüm. Ara ara sporcu sağlığı için tahliller yaptırırız. Buna binayen doktor gibi net bilgi vermek ama az çok bilgi sahibiyim diyebilirim.
Lh hem erkekler de hemde kadınlar üreme konusunda çok önemlidir. Adet öncesi dönemi, adet donemi ve adet sonrası döneminde değerler de yükselmeler ya da azalmalar olur. Sen testi hangi dönemde yaptın
Olumsuz düşünme. Iyi düşün iyi olsun. Iyice strese bağlarsan daha kötü olabilir. Belli aralıklarla tahliller yaptır. Allah in izni ile geçtiği göreceksin
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Tsh , lh ve fsh yuksekligi hamile kalmayi engeller mi? Lh ozellikle cok yuksek. Detayli bilgi verebilecek birileri var mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tsh vücudun orkestra şefidir diyebiliriz. Beyin ne kadar önemli ise tsh da o kadar önemli. Tsh ı düşürmen gerekir. Onun içinde 35 40 günlük ilaç tedavisi şart.
Düzensiz bir uyku, yaşam tarzı, sıkıntı stres neden oluyor. Sporcularımdan birinin de tsh i sıkıntısı vardı şükür 30 günde atlattı
Tsh: 2.23
Fsh:7.29
Lh:25.2
Normalde tsh 2den dusuk olmasi gerekirmis hamilelik zorlasirmis ve 2den yuksekse hamile kalinsa bile dusuk oluyormus. Lh'im oldukca yuksek. Konu hakkinda bilgin varsa konusabilir miyiz kafami cok karistiriyor bu konu
Doktor falan değilim uzun yıllardır sporcuyum ve antrenörüm. Ara ara sporcu sağlığı için tahliller yaptırırız. Buna binayen doktor gibi net bilgi vermek ama az çok bilgi sahibiyim diyebilirim.
Anladim tesekkurler yinede. Bende ne yapacagimi sasirdim kafami cok kurcaliyor 20 yasindayim daha menopoz seviyesinde hormonum :/ doktordan pek tatmin olmadim sormak istemistim tesekkurler gorusun icin
Lh hem erkekler de hemde kadınlar üreme konusunda çok önemlidir. Adet öncesi dönemi, adet donemi ve adet sonrası döneminde değerler de yükselmeler ya da azalmalar olur. Sen testi hangi dönemde yaptın
Reglimin 3. gununde yaptirdim.1.0-11.4 arasi bir sey olmasi gerekirken bu sekilde. Normaldde fshdan kucuk olmasi gerekiyormus benimki nerdeyse 4 kati
Yanı ben yanlış biliyorum ya da sen dokturu yanlış anladın. Adet döneminde değer zaten yüksek olur 19-103 olması gerekmz mi?
Umarim ben yanlis biliyorumdur diyicem ama kac gundur okuyorum her yerde
Siklus donemi olarak geçmiyor mu? Yani adet donemi
Luteal : 1.0 - 11.4
Folukuler: 2.4 - 12.6
Postmenopoz: 7.7 - 58.5
Ovulasyon: 14.0 - 95.6
Siklus diye bir aralik vermemis ben luteale bakicam diye biliyorum
Siklus donemi diye yaz çıkar.
Luteal faza gore bakilmasi gerekiyormus regl oldugum icin
Çokta önemseme. Dönemsel olarak artış ya da düşüş olabiliyor.
Yumurtaliklarimda tembellik varmis, doktor soyledi. Umarim gecici bir sey olur benim icin:(
Olumsuz düşünme. Iyi düşün iyi olsun. Iyice strese bağlarsan daha kötü olabilir. Belli aralıklarla tahliller yaptır. Allah in izni ile geçtiği göreceksin
Umarim cokk tesekkur ederim :(
Ben teşekkür ederim.
Değerlerini yazar mısın