Annem sağlık çalışanı geçen senelerde emekli oldu fakat test olmadan kovidolduğunu anlayamazsın ben yinede seni rahatlatacak birşeyler söyleyeyim... Bu tür boğaz sıkıntıları için sana bazı bitkisel ilaçlar önerebilirim. Burda soylediklerimi sadece sıcak su ile demlemen dahi yeterli olacaktır. Sarımsak ve kekik çayı yapabilirsin doğal antibiyotik dır. Aynı zamanda iltihap sıkıntısı varsa boğazının giderir. Zencefil bal limon karışımı bir çay yapa bilirsin fakat kaynar içme. Acın veya ağrın varsa bunlar yatıştıracaktır. Geçmiş olsun.
bence korkma evham yapma bende çok paniğim ama ne yapalım yani bunla yaşamayı öğrenicez bi şekilde mesela benimde iki gündür tüm korona belirtileri var gibi geliyo kemiklerim ağrıyo öksürüyorum genizim yanıyı boğazım ağrıyo ama korona da tat alma ve koku duyma gidiyomuş onlar yok bende çok şükür sende koku alabiliyorsan tat alabiliyorsan korkma