Göz yaralanması sonucu şekil bozukluğu olur mu?

Ben 5 sene öncesinde falan gözüme boncuklu tabanca mermisi gelmişti, hemde kahverengi kısmına. Aylarca okula gidememiştim. Neyseki Allaha şükür bir şey olmamış. Gözümü korumuş Allah'ım, çok şükür. Fakat ben aynada iki gözümü karşılaştırırken farklı görüyorum diğerini. Diğeri biraz daha yukarıda gibi ve şekli bozuk gibi geliyor. Bir şey olmuş mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Doktorlar bir şey yok diyor, görmesiyle ilgili problem yoktur zaten. Fakat görünüş açısından ben öyle hissediyorum. Sizce kuruntu mu?
Göz yaralanması sonucu şekil bozukluğu olur mu?
Cevapla