13 gün önce burun estetiği oldum sigara içsem büyük sorun olur mu?

Aslında bu soruyu doktorumun asistanına sordum evet içebilirsin ama az iç dedi, fakat ben güvenmedim çünkü ameliyat günü hastanede çok sıkılırken de istersen sigara iç demişti ameliyattan sadece 1 saat önce... Neyse, sizce içsem çok zararı olur mu? Tamponlarım 7. günde alındı bu arada
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada dün gece içtim yarım dal. Normalde sigara içerken zevk alan biriydim, gecenin üçü bile olsa bazen canım istiyordu kalkıp içiyordum ama dün gece içerken tadı çok iğrenç geldi. Yarısında söndürdüm içemedim. Sanırım sigarayı bırakacağım bu gerçekten iyi hissettiriyor fakat bir yandan sigara içmediğimde çok canım sıkıldığı gerçeği var.. :/
13 gün önce burun estetiği oldum sigara içsem büyük sorun olur mu?
Cevapla