Su içtikten 20 30dk sonra tuvalete gidiyorum ama bağırsaklarıma hiç bi faydası yok neden?

su içtikten 30 20dk sonra hemen tuvaletim geliyo ama kabızlık çekiyorum yani bu su bi tek böbreklerime mi yarıyo anlamadım canımı çok sıkmaya başladı büyük tuvaletim de kuru oluyor hep bu su nereye gidiyo anlamadım çok moralim bozuk bende troid var sanırım ondan dolayı mı böyle😣
Su içtikten 20 30dk sonra tuvalete gidiyorum ama bağırsaklarıma hiç bi faydası yok neden?
Cevapla