Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar göğüs dokusu acıyo ve şişmiş onun dışında Bi kitle va yok. Hani adet öncesi olur yya ona benzer Bi şişlik ve ağrı. Aşırı stresten falan olur mu prolaktin yüksekliği vs yazıyo googledan. Prolaktin stresten yükselir diye okudum oda hassasiyet yaparmıs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Göğüs dokusu dışında sertlik hissediyorsan ve ağrı yapıyorsa beze vardır doktora görünmelisin
Yok göğüs dokusu acıyo onun dışında bişey yok
Yaşın kaç peki gelişme cağındaysan normal ya da regl öncesi oluyorsa da normal o zaman
25
Reglim yeni bitti 5 gün önce
Tuhaf gerçekten bu kadar hassas olması hassas olup gıdıklanan gördüm de ağrı yapani görmemiştim bir doktora görün istersen için rahat eder
Merhaba sıktırınca acıması normal bence. Orada süt bezleri var ondan dolayı sertlik eline geliyor. Benim de var çünkü. Regl olacak olabilirsin belki. Ama yine de bi doktora git derim.
Süt hormonum yüksek çıktı aşırı stresli Bi dönem yaşadım tam o ara tahlil verdim. Ondan olmuştur belki de
Anladım. Süt hormonun yüksek çıktıysa vücudun kendini hamileliğe hazırlıyor olabilir geçer bence ya sıkma canını
Benimde göğsüm küçük elini bastirinca göğüs etrafinda sertlikler var onlarda göğüs dokusu
Aynen benim de öyle. İkisi de aynı boyutta sanki meme dokusu gibi geldi bana da. Su sıralar biraz hormonal dengesizlik yaşadım stresten belki ondan hormonal Bi durum olmuştur son zamanlarda arttı çünkü şişti azıcık falan zaten prolaktinim de yüksek çıkmıştı oda yapabilir. Oda stresten oluyo zatem
Kist olabilir bi görün doktora nolur nolmaz
Çok acil doktora görünmeni tavsiye ediyorum.
Acı hissediyorsanız Dr gözükun
Yağ bezesi olabilir