kanserlilerde tümörlü hücrelerin oksijensiz ortamda enerji üretmesi stres hormonunu kortizolün glutamin ve glukoz parçalamasıyla baglantılı geliyor bana, tümör hücreleri sadece glutamin ve glukoz ile oksijensiz ortamda enerji elde ediyor diyor bilim, yani oksijen tasıyan, b12 ile üretilen kırmızı kan hücrelerine ihtiyacı yok
ve hangi kanserliden dinlediysem kanserin agır üzüntü sonrası gelistigini söylüyor çogunlugu, bazı istisnalar var hem kanser hem vurdumduymaz olanlar ama onlar da agır sigara içicisi çıkıyor ve sigaranın kanserde yüksekligi yaygın olan homosistein yükselttigi biliniyor söyle ki metilasyon düzgün çalıstıgında vücut b6 ve b12 yi kullanarak kırmızı kan hücresi üretebiliyor bu vitaminler yardımıyla fakat b12 kullanamaz ise homosistein yükselmeye baslıyor,
peki kırmızı kan hücresi napar? oksijen tasır, glukoztan enerji ürettirir yani kanserin tam tersi, eee homosistein yükselirse b12 kullanılamıyacagına göre nasıl kırmızı kan hücresi üretilecek b12siz? üretilemez ki mecbur kortizol etkisiyle kas parçalayıp glutamin ve glukoz elde ederek oksijensiz enerji üretme yoluna devam eder yani tümör/kanser gelisir
eger bir kanser hastasınta homosistein yüksek çıkıyor ise ki ilerlemislerte yükseliyor diyor bilim, bunu düsürmenin tek yolu b6 vitamini artırmak ve/veya kırmızı pancarda yogun bulunan betain'i vücuda vermek ama b12 eksikligi olmadıgına emin olarak çünkü b6 ve b12 kullanıltıkça vücut kırmızı kan hücresi üreterek tekrar oksijen tasıyabilecek konuma gelecek ama bir sart ile, b6 ihtiyacını artıran ve homosistein'i zamanla yükselten stres hormonu kortizolün fisini çekerek !
kortizolün fisini ne çeker?
1- yesil çaydaki egcg
2- d vitamini
3- an'da kalarak beynin algıladıgı stres seviyelerini düsürmek
kortizolün fisini çekmek çok önemli çünkü vücudu dejenere eden ve glutamini bosaltan bu madde sürekli stres için yaratılmadı, anlık tehlikede seni kurtarsın diye eklenmis, agır bir stres anında niçin insanlar nefesini saglam tutar hiç düsündünz mü? iste hipoxia denen oksijen düsüklügü oldugunda kortizol isin basına geçer, oksijensiz ortamta olusacak laktik asiti kalsiyum, magnezyum, potasyum vs ile engellemeye çalıssır ki bu mineraller PH artırarak yapar bunu
stres veya agır üzüntü sonrası kanser olanlara sunu söylemek isterim yaratan san ki hersey benim kontrolümde sen istesen de bisey yabamazsın tevvekül et mesajını veriyo, bu yüzden an'da kalabilmek bence kanserden kurtulusun en önemli yoludur
vücut ya stres/üzüntü ile serbest radikal üretir, ya sigarayla ya da radyasyona maruz kalarak, yollar farklı olsa da hebsinin ortak noktası hep aynı, hücrelerin hasarlanması oksijenli atp üretiminin bozulması, ketondan enerji üretme yetenegini kaybetmesi sonucu açlık hissinin yok olması
ve hangi kanserliden dinlediysem kanserin agır üzüntü sonrası gelistigini söylüyor çogunlugu, bazı istisnalar var hem kanser hem vurdumduymaz olanlar ama onlar da agır sigara içicisi çıkıyor ve sigaranın kanserde yüksekligi yaygın olan homosistein yükselttigi biliniyor söyle ki metilasyon düzgün çalıstıgında vücut b6 ve b12 yi kullanarak kırmızı kan hücresi üretebiliyor bu vitaminler yardımıyla fakat b12 kullanamaz ise homosistein yükselmeye baslıyor,
peki kırmızı kan hücresi napar? oksijen tasır, glukoztan enerji ürettirir yani kanserin tam tersi, eee homosistein yükselirse b12 kullanılamıyacagına göre nasıl kırmızı kan hücresi üretilecek b12siz? üretilemez ki mecbur kortizol etkisiyle kas parçalayıp glutamin ve glukoz elde ederek oksijensiz enerji üretme yoluna devam eder yani tümör/kanser gelisir
eger bir kanser hastasınta homosistein yüksek çıkıyor ise ki ilerlemislerte yükseliyor diyor bilim, bunu düsürmenin tek yolu b6 vitamini artırmak ve/veya kırmızı pancarda yogun bulunan betain'i vücuda vermek ama b12 eksikligi olmadıgına emin olarak çünkü b6 ve b12 kullanıltıkça vücut kırmızı kan hücresi üreterek tekrar oksijen tasıyabilecek konuma gelecek ama bir sart ile, b6 ihtiyacını artıran ve homosistein'i zamanla yükselten stres hormonu kortizolün fisini çekerek !
kortizolün fisini ne çeker?
1- yesil çaydaki egcg
2- d vitamini
3- an'da kalarak beynin algıladıgı stres seviyelerini düsürmek
kortizolün fisini çekmek çok önemli çünkü vücudu dejenere eden ve glutamini bosaltan bu madde sürekli stres için yaratılmadı, anlık tehlikede seni kurtarsın diye eklenmis, agır bir stres anında niçin insanlar nefesini saglam tutar hiç düsündünz mü? iste hipoxia denen oksijen düsüklügü oldugunda kortizol isin basına geçer, oksijensiz ortamta olusacak laktik asiti kalsiyum, magnezyum, potasyum vs ile engellemeye çalıssır ki bu mineraller PH artırarak yapar bunu
stres veya agır üzüntü sonrası kanser olanlara sunu söylemek isterim yaratan san ki hersey benim kontrolümde sen istesen de bisey yabamazsın tevvekül et mesajını veriyo, bu yüzden an'da kalabilmek bence kanserden kurtulusun en önemli yoludur
vücut ya stres/üzüntü ile serbest radikal üretir, ya sigarayla ya da radyasyona maruz kalarak, yollar farklı olsa da hebsinin ortak noktası hep aynı, hücrelerin hasarlanması oksijenli atp üretiminin bozulması, ketondan enerji üretme yetenegini kaybetmesi sonucu açlık hissinin yok olması
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar