Kendimi güzel bulmuyorum, erkekler için fizik bu kadar önemli mi?

selamlar. arkadaşlar 22 yaşındayım boyum 157 kilom da 51. tamam çok kilolu değilim ama yaz geldi denize gitçem gidesim yok göbeğim var üst kollarım kalın kalçamda çatlaklarım var. ww1.prweb.com/.../...LL-BeforeAfter-WomanBelly.jpg burdaki soldaki göbekli kadın gibiyim. kendime çok dert ediyorum bu aralar. gerçekten karşınızdaki kadının illa kusursuz olması sizin için önemli mi? ergenlik sorunlarına geri döndüm resmen bu aralar şu tarz kadınları görmekten www.bodbot.com/.../...t-with-back-leg-elevated.jpg
Kendimi güzel bulmuyorum, erkekler için fizik bu kadar önemli mi?
Cevapla