Evde abur cubur stoğu yapamıyorum. Dayanamayıp yiyorum, ne yapmalıyım?

Bir sürü çikolata alıp çekmeceye stok yapamıyorum. Eğer ki yemezsem sabaha kadar uyuyamıyorum ve aklımda kalıyor ve ben de yiyorum. Az önce Twix, Coco Star, toblerone ve tutku yedim bir de peşine nescafe içtim yardım eder misiniz? İmdaaaat!
İlk defa troll gibi görünen ciddi bir soru sordum. Xd
Evde abur cubur stoğu yapamıyorum. Dayanamayıp yiyorum, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel yorum yapıp yardım etmeye çalışanlar biliyor musunuz aşırı tatlısınız ahakdgha cücükleeerr ❤️
Evde abur cubur stoğu yapamıyorum. Dayanamayıp yiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla