Ayak parmakların 6.5 aylık doğduğum için böyle ve ben utanıyorum siz olsanız ne yapardınız?

https://i.hizliresim.com/V22LaR.jpg Açık ayakkabı giyemiyorum sanki herkes parmaklarına bakıyormuş gibi geliyor ki bakıyorlar da. 4. Parmağın küçük ve ben bundan utanıyorum cekiniyorum dalga geçilir diye.
Güncellemeler
+1 yıl
Düsünceleriniz için teşekkür ederim. Bir keresinde açık bir ayakkabı giydim ve metro da insanların parmaklarına garip baktığını gördükten sonra birdaha asla açık ayakkabı giyemedim :(
Güncellemeler
+1 yıl
Sayeniz de biraz daha iyi hissediyorum :))))
Ayak parmakların 6.5 aylık doğduğum için böyle ve ben utanıyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla