Misofonya (seslere karlı aşırı duyarlılık) sorunum için neler yapabilirim?

"Misofonya" hastalığım var.. Her türlü en ufak sese bile duyarlılık gösterip rahatsız olma hatta saldırgan tavırlar verme durumu..
Sakız sesine, ağız şapırtıdı, burun çekme, ayak takırtısı, çatal bıçak sesi hatta nefes seslerine dahi tahamülüm yok.. Hayatım hrp kalabalıktan kaçarak geçti bunlar beni üzüyor., en çokta ailemle aynı masada yemek yiyemiyorum son 6yıl' dır aynı evde ayrı bir şekilde yemek yiyorum onları da rahatsız etmemek için :(ben neden normal değilim bu konu hakkında yardımda aldım ilaç kullandım ancak pek fayda etmedi bilinen kesin bir çözümü yokmuş.. Bu problemin sebebi iki beyin bölgesininde aktif olmasından kaynaklı olduğunu söylediler üstün zekalı olmamdan şüphrlendikleri için IQ tespitine gönderildim.. Ben insanlardan farklı olmak istemiyorum sadece ailemle diğer aileler gibi oturup kalkmak istiyorum
Onlarla yemek yemek gezebilmek istiyorum..
Bu durumu nasıl en aza çekebileceğim.. Doktorum bit uğraş içinde olduğunda rahatsızlığım %70 oranında azalabiliyormuş

UĞRAŞ FİKİRLERİNİZE İHTİYACIM VAR :)
Misofonya (seslere karlı aşırı duyarlılık) sorunum için neler yapabilirim?
Misofonya (seslere karlı aşırı duyarlılık) sorunum için neler yapabilirim?
Cevapla