"Misofonya" hastalığım var.. Her türlü en ufak sese bile duyarlılık gösterip rahatsız olma hatta saldırgan tavırlar verme durumu.. Sakız sesine, ağız şapırtıdı, burun çekme, ayak takırtısı, çatal bıçak sesi hatta nefes seslerine dahi tahamülüm yok.. Hayatım hrp kalabalıktan kaçarak geçti bunlar beni üzüyor., en çokta ailemle aynı masada yemek yiyemiyorum son 6yıl' dır aynı evde ayrı bir şekilde yemek yiyorum onları da rahatsız etmemek için :(ben neden normal değilim bu konu hakkında yardımda aldım ilaç kullandım ancak pek fayda etmedi bilinen kesin bir çözümü yokmuş.. Bu problemin sebebi iki beyin bölgesininde aktif olmasından kaynaklı olduğunu söylediler üstün zekalı olmamdan şüphrlendikleri için IQ tespitine gönderildim.. Ben insanlardan farklı olmak istemiyorum sadece ailemle diğer aileler gibi oturup kalkmak istiyorum Onlarla yemek yemek gezebilmek istiyorum.. Bu durumu nasıl en aza çekebileceğim.. Doktorum bit uğraş içinde olduğunda rahatsızlığım %70 oranında azalabiliyormuş
UĞRAŞ FİKİRLERİNİZE İHTİYACIM VAR :)
Misofonya (seslere karlı aşırı duyarlılık) sorunum için neler yapabilirim?
Benim kardeşim de senin gibi. Annemler inadına rahatsız olacağı şekilde davranıyorlar. Bunun bir hastalık olduğunu kabul etmek istemiyorlar. Ne mutlu sana ki bu durumdan kurtulmak, kendine bir uğraş bulmak istiyorsun 💜 eğer yeterince boş vaktin varsa, penye ipten sepet yapmanı tavsiye ederim, hem zevkli, hem de terapi gibi geliyor bu gibi durumlarda🧶 youtubeda çok güzel anlatılıyor, o kadar çok sepet ördüm ki, ipler kalın olduğu için kısa sürede sonuç elde ediyorsun. 👍
Kesinlikle öyle düşünsene bir insan sınava girerken o sorulardan değilde sınavda biri burnunu çekermi korkusuyla giriyorum.. Sınav öncesi herkese mendil veriyorum
Kesinlikle bu durumu düşünmemem gerektiği ve birçok uğraş içine girmem gerektiğini söyledi ki zor durumlarda kulaklıkla gezmem bir çözüm olabileceğinide belirtti.. Eğer test sonucu beklendiği gibi yüksek zeka çıkarsa ses konusunda ve gelecek konusunda yardım alabileceğim üst düzey kurumlara kabul edilebileceğim söylendi... Anlıyacağın bu hastalık hem bela hemde zeka
Kesinlikle lisedeki ilk yıllarımda derste sakız çiğneyen arkadaşımı uyarmama rağmen çıkarmayınca saçındsn tutup sıraya yapıştırmıştım ssösöma o zamanlar bu hastalık ün doktor raporu almamıştım mdösmsösl birde disipline vermişlerdi şerefsizler xf