Kabız değilim ama büyük abdestimin bir kısmını yapıyorum ama daha olmasına rağmen yapamıyorum ne yapmalıyım?

merhaba son 4 gündür bu sorunu yaşıyorum kısaca açıklayayım. tuvalete girdim 4 gün önce büyük tuvaletimi yaptıktan sonra daha olduğunu farkettim ama ne kadar ıkınsam da yapamadım. 4 gündür aynı şekilde ilerliyor bu sorun ve oturamaz hale geldim dışarı çıkamaz hale geldim lütfen yardımcı olun kayısılı meyve suyu içiyorum yoğurt yiyorum bağırsaklarımı çalıştırmak için ama hala bu kalanı yapamıyorum saatlerce tu alette kalıyorum bunun yüzünden artık ıkınmaktan midem bulanır oldu normal tuvaletimi yapıyorum ama bu kalanı sürekli çıkartamıyorum nolur yardım edin
Kabız değilim ama büyük abdestimin bir kısmını yapıyorum ama daha olmasına rağmen yapamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla