Azı dişimi ve çiğneme dişimi çektirdim çok pişmanım lütfen yardım edin?

Migrenim ve sinüzitim olduğu için ikiside çok ağrı yapıyordu sol taradta ikiside. Ağrıdan geceleri uyuyamıyordum. Özel bir diş hekimine gittiğimizde ister kanal tedavisi olsun ister çekilsin size kalmış dedi. Ben dişim çıkar düşüncesiyle çektirdim. ben üstteki azı dişimi çektirmeyecektim aslında annem zorladı. Doktor ikisi bir iyileşir dedi. Çekildikten sonra dişimin kökü bembeyazdı. Kanalla kurtulabilirdi. Ağlamaktan öldüm dünden beri (Dün çekildi) ne yapacağım şimdi nasıl dolacak dişimin yeri. Diş kayması olurmu dişim çıkmazsa ne olacak diş hekimide ağzını açıp tek kelime etmedi kurtulabilir belki diye hiç uğraşmadı adam uyarmadıda bizi kafayı yemek üzereyim.
Azı dişimi ve çiğneme dişimi çektirdim çok pişmanım lütfen yardım edin?
Cevapla