Dişim yemek yerken sızlıyor ama doktor bir şeyin yok dedi neden?

6 aydir yemek yiyemiyorum sag tarafımla disimle isirdigim an sızlıyor korona dolayisiyla doktora gidememistim ama daha ilerlemesin dolgu olabilir belki diye doktora gittim bu dediklerimi anlattım hic cürüğümün olmadığını soyledi rontgen cektirdi orda da bir sey yok dedi tekrar bakti bir seyin yok dedi ama ben sag tarafımla hala yiyemiyorum arada yanlislikla isirdigim oluyo hemen sızlıyo korkuyorum yemeye. Disimi fircaliyorum dis ipini de sıklıkla kullaniyorum nedenini anlamadim tekrar gitmeli miyim doktora yine bir seyin yok derse baska doktor da o zaman napicam?
Dişim yemek yerken sızlıyor ama doktor bir şeyin yok dedi neden?
Cevapla